dysfunctional Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Mitt UI. HAL V8 for 1024x1028! Er ikke helt ferdig enda, combatbilde kommer. Den så fin ut den. Men hvordan orker du å spille med 12 fps? O.o Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tipper det var pga load der og da. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Align, gjør den alt symmetrisk? If so, excellent. Virker som UI'et mitt falt i smak hos de fleste, utenom de som pirker. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Align, gjør den alt symmetrisk? If so, excellent. Virker som UI'et mitt falt i smak hos de fleste, utenom de som pirker. Se etter selv? Google it. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Gud jeg er så forbanna lei av alle som sier "Google it!", det er bare ufattelig teit å si, når det tar deg like mange kalorier å finne svaret til den som spør som det gjør å skrive "google it". Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Gud jeg er så forbanna lei av alle som sier "Google it!", det er bare ufattelig teit å si, når det tar deg like mange kalorier å finne svaret til den som spør som det gjør å skrive "google it". Tar vel flere kalorier å skrive det drite du klarer å få skrivd hver dag tenker jeg. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Ok. Endret 7. april 2008 av Moonshield Lenke til kommentar
imastard Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Slik ser min ut ATM, men mangler blandt anna Buffbar og å fikse opp i minimap og buttons, forslag til addons for dei tre tinga? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Så ikke så dum ut den, men hva er alt det tomme under unitframes? Og forslag til buffbars. Pbuff (hvis jeg husker rett) og Pminimap. Zypher_ut husker de nøyaktige navnene så spør han hvis det var litt feil. - Ville ha flytta minimap opp i høyre hjørnet. - Rommet under bars og unitframes. - damagemeters så litt rart ut + chatframes og unitframes (ikke helt min smak, men så ikke så dumt ut) Ville også ha plassert buffs som du har på Unitframes over rammene. Alt jeg kommer på nå Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tar vel flere kalorier å skrive det drite du klarer å få skrivd hver dag tenker jeg. Dagens! Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Og forslag til buffbars. Pbuff (hvis jeg husker rett) og Pminimap.Zypher_ut husker de nøyaktige navnene så spør han hvis det var litt feil. pBuff og pMinimap stemmer ja. Vet ikke om det går an å få tak i pBuff lengre, men om det går, så er det på wowinterface.com. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg kan eventuelt sende Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Slik ser min ut ATM, men mangler blandt anna Buffbar og å fikse opp i minimap og buttons, forslag til addons for dei tre tinga? Skjer med mutant-unitframes? :s Lenke til kommentar
Macord Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Skal lage ny UI nå som 2.4 har kommet. Mine addon er for det meste de som følger med MuQQ-UI pakka, jeg begynner å bli lei den. Den er i tillegg ganske minnekrevende. Lurer derfor på om dere har noen forslag til nye addons som jeg kan bruke, som er enkle og har et lavt minnebruk. Trenger alt av addons; Unit Frames, Action Bars, Chat, max dps og best i pvp. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 @ Moont*** Hva er problemet med unitframes? For store? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Alle vet at Moon hater alle andre sitt UI enn sitt. "Ikke nok symmetri", "For store unitframes...", "For rotete". Kritikk er jo lov, men blir jo... litt mye? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Ikke nok symmetri, har han sagt det? Mener å huske at hans UI akkurat fikk kritikk for usymmetrisk... Men hvertfall hva er feil med frames? er det mangelen av stor manabar? Edit: Leif kom på besøk. Endret 8. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Neinei, jeg bare syntes de var litt massiv, men smak og behag. Hater ikke alle andre sitt UI, DeeTee sitt er ganske bra f.eks, og var jo en i en annen tråd (husker ikke hvilken) som jeg likte. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Grunnen til att det er massivt er att eg sitter på ein bærbar med 15" skjerm og dårlige speccs, så må derfor kjøre på lav oppløsning på liten skjerm, men liker og ha litt store unitframes. Lenke til kommentar
Siko Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Endret 8. april 2008 av Siko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå