dysfunctional Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du har minimalistisk UI, men gigantisk skjerm? ^^ Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Noen som vet om det kommer en oppdatert versjon av Hal's UI for 2.4? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 http://www.axemen.org/uilol.jpg Kan godt uppe den om du vil, er HAL mod oppdatert til 2.4 Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Det finnes ikke en Hal mod som er helt lik den som var 2.4? Vant til sånn den var pre 2.4 og likte den veldig godt. Edit: Leif, glemte å bytte tastatur. Endret 29. mars 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 ja ! Min hal er fucked nå liker den så godt. Hadde du link til 2.4 update Deetee? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Btw ser at Deetee har ett Omen-lignende Damagemeter. hvilket er dette? Går det ann å endre Skin på det så man får den helt lik som hal skinnet sånn man kan gjøre med Omen? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Violation - eneste DPS meter som faktisk funker fint i 2.4 atm. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nei! SW er perfect! last ned versonen fra wowinterface.com Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Violation ser mye bedre ut, imo. Lyst til å uploade, DeeTee? <3 EDIT: Storetore, haha. Morsomt navn. Endret 29. mars 2008 av Guka Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 HAL UI modifisert - og oppdatert til å fungere med 2.4 Laget for 1920x1080 ( fraps ) tho. http://www.axemen.org/deeteeui.rar Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ingen som har erstatning til wowecon? Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Violation - eneste DPS meter som faktisk funker fint i 2.4 atm. Jeg er glad i violation for rene damage meter ting, men jeg savner alltid greier fra recount. Spesielt nå når jeg prøver å lære meg å dpse med en feral druid... Muligheten til å enkelt se oppetid på dots og alle de fancy grafene...mmmm. Forhåpentligvis kommer recount 2 til å være brukbar om ikke alt for lenge, virker nesten som en miks av recount og assessment, noe som høres veldig bra ut. Har du prøvd WWS siden 2.4 forresten? Har ikke hatt mulighet til å logge noe raid siden patchen. Og det må bare sies. Omen 2 EIER. Elsker tank mode for healing og AOE mode på locken. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Slik ser min ut atm. Noen tips til forbedringer? Er selv veldig fornøyd Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Flytt alt litt lengere ned, blir litt rom som ikke er godt for noe nederst Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Etter mye irritasjon med den selvbygde pakken min gikk jeg tilbake til den jeg har på laptopen ettersom den var mye enklere å holde på meg. Legger ved et bilde fra AV her om dagen. Elkano's Buffbars brukes fordi Buffalo2 ikke fungerte for meg, vel og merke jeg fikk aldri til å konfigurere møkra, var jeg ferdig med den ene og begynte på den andre (debuffs) forsvant buffs oppsette mitt og måtte begynne på nytt. Irriterende. Bruker og X-Perl unit frames fordi, ganske ærlig, de andre unitframes som AG-Uf har aldri fungert for meg. Gidde ikke sitte i timesvis å mokle med tekst og dritt når jeg kan med letthet sette opp en enkel og oversiktelig unitframe med x-Perl. My 2 cents Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Flytt alt litt lengere ned, blir litt rom som ikke er godt for noe nederst Hadde tenkt til å sette grid der når jeg gadd å laste det ned. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Etter mye irritasjon med den selvbygde pakken min gikk jeg tilbake til den jeg har på laptopen ettersom den var mye enklere å holde på meg. Legger ved et bilde fra AV her om dagen. Elkano's Buffbars brukes fordi Buffalo2 ikke fungerte for meg, vel og merke jeg fikk aldri til å konfigurere møkra, var jeg ferdig med den ene og begynte på den andre (debuffs) forsvant buffs oppsette mitt og måtte begynne på nytt. Irriterende. Bruker og X-Perl unit frames fordi, ganske ærlig, de andre unitframes som AG-Uf har aldri fungert for meg. Gidde ikke sitte i timesvis å mokle med tekst og dritt når jeg kan med letthet sette opp en enkel og oversiktelig unitframe med x-Perl. My 2 cents AG_UF er da mye lettere å sette opp enn xpearl?? Synes hvertfall jeg:P Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Slik ser min ut atm. Noen tips til forbedringer? Er selv veldig fornøyd Roll female. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 AG_UF er da mye lettere å sette opp enn xpearl?? Synes hvertfall jeg:P Vel smaken er som baken. Jeg foretrekker nå i alle fall å ha rammeoppsette til X-perl slik at du ser hvor ting blir fysisk i forhold til når du setter i gang med f.eks instansen eller raidet fremfor å måtte være fysisk i et for å se hvor unit framen til de forskjellige medlemmene blir seende ut. Men det er en smakssak vel og merke Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Slik ser min ut atm. Noen tips til forbedringer? Er selv veldig fornøyd Roll female. La gutten være male om han vil, bare han er i Drøm... Men så fin ut den, som det ble sagt, flytt den ned, men hvis du skal ha grid så går det jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå