Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Violation - eneste DPS meter som faktisk funker fint i 2.4 atm.

 

Jeg er glad i violation for rene damage meter ting, men jeg savner alltid greier fra recount.

Spesielt nå når jeg prøver å lære meg å dpse med en feral druid...

Muligheten til å enkelt se oppetid på dots og alle de fancy grafene...mmmm.

 

Forhåpentligvis kommer recount 2 til å være brukbar om ikke alt for lenge, virker nesten som en miks av recount og assessment, noe som høres veldig bra ut.

 

Har du prøvd WWS siden 2.4 forresten?

Har ikke hatt mulighet til å logge noe raid siden patchen.

 

Og det må bare sies. Omen 2 EIER. Elsker tank mode for healing og AOE mode på locken.

Lenke til kommentar

Etter mye irritasjon med den selvbygde pakken min gikk jeg tilbake til den jeg har på laptopen ettersom den var mye enklere å holde på meg.

 

Legger ved et bilde fra AV her om dagen. Elkano's Buffbars brukes fordi Buffalo2 ikke fungerte for meg, vel og merke jeg fikk aldri til å konfigurere møkra, var jeg ferdig med den ene og begynte på den andre (debuffs) forsvant buffs oppsette mitt og måtte begynne på nytt. Irriterende.

 

Bruker og X-Perl unit frames fordi, ganske ærlig, de andre unitframes som AG-Uf har aldri fungert for meg. Gidde ikke sitte i timesvis å mokle med tekst og dritt når jeg kan med letthet sette opp en enkel og oversiktelig unitframe med x-Perl.

 

My 2 cents :)

post-17960-1206896028_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Etter mye irritasjon med den selvbygde pakken min gikk jeg tilbake til den jeg har på laptopen ettersom den var mye enklere å holde på meg.

 

Legger ved et bilde fra AV her om dagen. Elkano's Buffbars brukes fordi Buffalo2 ikke fungerte for meg, vel og merke jeg fikk aldri til å konfigurere møkra, var jeg ferdig med den ene og begynte på den andre (debuffs) forsvant buffs oppsette mitt og måtte begynne på nytt. Irriterende.

 

Bruker og X-Perl unit frames fordi, ganske ærlig, de andre unitframes som AG-Uf har aldri fungert for meg. Gidde ikke sitte i timesvis å mokle med tekst og dritt når jeg kan med letthet sette opp en enkel og oversiktelig unitframe med x-Perl.

 

My 2 cents :)

 

AG_UF er da mye lettere å sette opp enn xpearl?? Synes hvertfall jeg:P

Lenke til kommentar
AG_UF er da mye lettere å sette opp enn xpearl?? Synes hvertfall jeg:P

 

Vel smaken er som baken. Jeg foretrekker nå i alle fall å ha rammeoppsette til X-perl slik at du ser hvor ting blir fysisk i forhold til når du setter i gang med f.eks instansen eller raidet fremfor å måtte være fysisk i et for å se hvor unit framen til de forskjellige medlemmene blir seende ut.

 

Men det er en smakssak vel og merke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...