Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.wowtextures.com/gallery2/main.php

 

her har du noe lignende

5797430[/snapback]

Fant ikke noe jeg var ute heller.. Vet ikke hvordan jeg skulle gjort det om jeg hadde funnet den uansett..

 

Bruker som sagt Discord. Så hvis jeg finner ikonet et sted....

Er det mulig å bruke det ikonet i en macro sånn at jeg kan bare lage en Floater i Discord og legge Macroen der?

 

*Confused*

5801128[/snapback]

Noen som kan svare meg på dette? :)

 

Og hvis ikke det går an på noen måte i discord, er det da mulig å lage den ene knappen med flexbar og resten med discord eller fører det bare til errors og krøll?

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
http://www.wowtextures.com/gallery2/main.php

 

her har du noe lignende

5797430[/snapback]

Fant ikke noe jeg var ute heller.. Vet ikke hvordan jeg skulle gjort det om jeg hadde funnet den uansett..

 

Bruker som sagt Discord. Så hvis jeg finner ikonet et sted....

Er det mulig å bruke det ikonet i en macro sånn at jeg kan bare lage en Floater i Discord og legge Macroen der?

 

*Confused*

5801128[/snapback]

Noen som kan svare meg på dette? :)

 

Og hvis ikke det går an på noen måte i discord, er det da mulig å lage den ene knappen med flexbar og resten med discord eller fører det bare til errors og krøll?

5804582[/snapback]

Fant det endelig ut!

1. Lag macroen du vil bytte ikonet på. (Husk å ikke lage den som "player" spesific macro's for da klarer du ikke å gjøre det)

2. Gå på wow icons og finn ikonet ditt (stor side så du må vente lenge for å få alle bildene :hrm: )

3. gå på: wow mappe - WTF - Account - "Account name" - Macros-Cache.

4. Så bytter du ut f.eks Ability_Creature_Disease_03 med det ikonet du vil ha.

5. så spelar du wow med nytt ikon!

 

Problemer? pm meg

 

Adey.

Endret av Adey
Lenke til kommentar

Prøvde nettopp å lage til Reborn UI men har et lite problem:

 

Hver gang jeg trykker på enten W/S/A/D knappene så får jeg fram meldingen høyt oppe på vedlagt bilde.. Trykker jeg *Ignore* får jeg bare frem samme meldingen atter en gang.

 

Prøver jeg og trykke *Disable* reloader UI'n seg og jeg får frem det normale action bar opsettet nederst på skjermen som er noe trist :cry:

 

Noen som vet va som er galt?

 

''DiscordActionBars has been blocked from an action only available to the Blizzard UI''

post-73498-1143825859_thumb.jpg

Lenke til kommentar

En liten ting - Jeg var uheldig og rebinda <Esc> [ som da i WoW får frem ''Options'' screen ] til noe helt annet, trykte tilfeldigvis uten å legge merke til det :blush:

 

Nå får jeg da ikke skiftet det tilbake siden jeg ikke har noen annen knapp til å få frem ''Options'' screenen, så, hva gjør jeg? Er der noen form for /options etc jeg kan skrive for å åpne Key Bindings?

 

Tar dette i denne tråden siden det er max unødvending og starte en ny tråd, og dette var da også den første ''noe nærme det jeg var ute etter'' tråden jeg fant :)

 

Føler alt jeg nettopp skrev ga veldig liten mening :cry:

Bare skumm les og deretter les gjennom skikkelig :whistle:

Endret av Dewd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...