dnthalhuk Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fra AQ raid, sjekk mounten. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Her er hvordan min interface ser ut: 5797764[/snapback] "jeg critta 1500 mind blast" nei, du _hitta_ det Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 @hetland Ser ut som om du får problem med repairbills der Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) http://www.wowtextures.com/gallery2/main.php her har du noe lignende 5797430[/snapback] Fant ikke noe jeg var ute heller.. Vet ikke hvordan jeg skulle gjort det om jeg hadde funnet den uansett.. Bruker som sagt Discord. Så hvis jeg finner ikonet et sted.... Er det mulig å bruke det ikonet i en macro sånn at jeg kan bare lage en Floater i Discord og legge Macroen der? *Confused* 5801128[/snapback] Noen som kan svare meg på dette? Og hvis ikke det går an på noen måte i discord, er det da mulig å lage den ene knappen med flexbar og resten med discord eller fører det bare til errors og krøll? Endret 24. mars 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 @hetland Ser ut som om du får problem med repairbills der 5804391[/snapback] ble vel 16g tilsammen det AQ runnet, måtte låne penger:P Lenke til kommentar
Reached Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) http://www.wowtextures.com/gallery2/main.php her har du noe lignende 5797430[/snapback] Fant ikke noe jeg var ute heller.. Vet ikke hvordan jeg skulle gjort det om jeg hadde funnet den uansett.. Bruker som sagt Discord. Så hvis jeg finner ikonet et sted.... Er det mulig å bruke det ikonet i en macro sånn at jeg kan bare lage en Floater i Discord og legge Macroen der? *Confused* 5801128[/snapback] Noen som kan svare meg på dette? Og hvis ikke det går an på noen måte i discord, er det da mulig å lage den ene knappen med flexbar og resten med discord eller fører det bare til errors og krøll? 5804582[/snapback] Fant det endelig ut! 1. Lag macroen du vil bytte ikonet på. (Husk å ikke lage den som "player" spesific macro's for da klarer du ikke å gjøre det) 2. Gå på wow icons og finn ikonet ditt (stor side så du må vente lenge for å få alle bildene ) 3. gå på: wow mappe - WTF - Account - "Account name" - Macros-Cache. 4. Så bytter du ut f.eks Ability_Creature_Disease_03 med det ikonet du vil ha. 5. så spelar du wow med nytt ikon! Problemer? pm meg Adey. Endret 24. mars 2006 av Adey Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Prøvde nettopp å lage til Reborn UI men har et lite problem: Hver gang jeg trykker på enten W/S/A/D knappene så får jeg fram meldingen høyt oppe på vedlagt bilde.. Trykker jeg *Ignore* får jeg bare frem samme meldingen atter en gang. Prøver jeg og trykke *Disable* reloader UI'n seg og jeg får frem det normale action bar opsettet nederst på skjermen som er noe trist Noen som vet va som er galt? ''DiscordActionBars has been blocked from an action only available to the Blizzard UI'' Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 sto det ikke no på eu.wow forumet at discord var blokert i 1.10 eller noe? Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 sto det ikke no på eu.wow forumet at discord var blokert i 1.10 eller noe? 5845952[/snapback] Er mulig det, skal prøve å sjekke det ut nå. Fikk samme meldingen med 2 andre addons så du har vell rett i det du sier, trist men sant Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Er mulig det er reborn som ikke fungerer. Bruker nå en beta version av discord action bar, og den fungerer fint Lenke til kommentar
adnan Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) feilpost........... Endret 5. april 2006 av adnan Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) En liten ting - Jeg var uheldig og rebinda <Esc> [ som da i WoW får frem ''Options'' screen ] til noe helt annet, trykte tilfeldigvis uten å legge merke til det Nå får jeg da ikke skiftet det tilbake siden jeg ikke har noen annen knapp til å få frem ''Options'' screenen, så, hva gjør jeg? Er der noen form for /options etc jeg kan skrive for å åpne Key Bindings? Tar dette i denne tråden siden det er max unødvending og starte en ny tråd, og dette var da også den første ''noe nærme det jeg var ute etter'' tråden jeg fant Føler alt jeg nettopp skrev ga veldig liten mening Bare skumm les og deretter les gjennom skikkelig Endret 5. april 2006 av Dewd Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ta frem mainbaren din og trykk på det lille data ikonet. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Ta frem mainbaren din og trykk på det lille data ikonet. 5872544[/snapback] Takk /hug Edit: ef - je - o - er - te - e - en + te - e - ge - en = fjorten tegn :> ++ Endret 5. april 2006 av Dewd Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ny ui :> 5870296[/snapback] Hvordan få slike kanter på chatboxen? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Endret 5. april 2006 av kvitrafn Lenke til kommentar
adnan Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får frem timer på buffs som er oppe ved kartet? Eller der det en modd? Link? Takk Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Basert på Photek sin UI pack -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå