Moonshield Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Og den top baren der... er bare i veien imo. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 @GW: Når det gjelder buffene synes jeg du kan ta vekk ikonene, skrumpe dem inn litt (endre font, font size) og klistre dem i et hjørne. Tar du vekk topp baren kan du med letthet sette buffene der. Som sagt, topp baren kan du fjerne. Du kan vel egentlig og strengt tatt fjerne buffene på unit framen til din char og ettersom du har god oversikt fra før av hva du har av forskjellige buffer fra buffbaren din. Minimappen kan du med letthet fjerne alle knappene rundt baren. Slik den fremstår nå synes jeg personelig det blir alt for mye av det gode og den ser meget rotete ut. Sist men ikke minst, bunn linjen trenger en opprydning. Synes ikke det er nødvendig med f.eks ag_unitframes, Eepanels2, Omen, Guild (ettersom du ikke er ien guild), Prat2 etc. Dvs konfigurasjons frontern. Det er meget lett å få tilgang til konfigen ved hjelp av tekstkommandoer. Tar du vekk en del av dem kan du skrumpe den baren ned litt og frigjøre enda mer plass for det grafiske i selve spillet. Min mening da, vel og merke Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sist men ikke minst, bunn linjen trenger en opprydning. Synes ikke det er nødvendig med f.eks ag_unitframes, Eepanels2, Omen, Guild (ettersom du ikke er ien guild), Prat2 etc. Dvs konfigurasjons frontern. Det er meget lett å få tilgang til konfigen ved hjelp av tekstkommandoer. Tar du vekk en del av dem kan du skrumpe den baren ned litt og frigjøre enda mer plass for det grafiske i selve spillet. Eventuelt sette fubar til å automatisk skjule baren. Lenke til kommentar
pydi Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nå har jeg da altså gjort om UI-en ganske mye, etter tipsene fra før i dag.Har fjernet noen action bars ved å bruke auto-fade. Har også gjort ting mindre. Før Etter Tar for mye av skjermplassen den der for min smak :| Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Takker for tilbakemeldinger, men må spørre: Kjører dere alle med 15" skjerm? Ser ikke problemet med å ha litt oppfylt plass. Det svarte topp-panelet husker jeg ikke hva heter, noen som vet? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Gw, ser ikke helt hvorfor du har buffs på character unitframe OG i høyrehjørnet... Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Gw, ser ikke helt hvorfor du har buffs på character unitframe OG i høyrehjørnet... nei, har skrudd det av, hehe. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hvis du absolutt må ha dobbel FuBar kan du vel i det minste ha det skjult øverst i vinduet? Der du har den (unødvendige) sorte baren. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Takker for tilbakemeldinger, men må spørre: Kjører dere alle med 15" skjerm? Ser ikke problemet med å ha litt oppfylt plass. Det svarte topp-panelet husker jeg ikke hva heter, noen som vet? Enkelte av oss liker bare ikke 200 ting på skjermen samtidig, har selv kun det jeg trenger aller mest fremme på skjermen. Har forsøkt på den andre PCen min å lage et grafisk fint UI men skal rive det ned til det minimalistiske fordi jeg synetes egentlig at det ble alt for mye av det gode. Har forøvrig 19" skjerm på begge maskinene mine Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Edit: helt glemt at det finnes en UI-spørretråd. Hvordan fjerner jeg bildet? Endret 24. mars 2008 av GW Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Høyreklikk på minimap og velg lock minimap Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fin, fin UI Bare et spørsmål, hvilke unitframes bruker du? Og forresten velkommen til forumet Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det ser ut som Pitbull, ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Imo ble det for mye rot med unitframes. Lenke til kommentar
LureCowboy Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 hvilket addon er det som gir den klokken, gold og fps som phu har på ui`n sin? looking good Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå