Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har funnet ut at mitt UI strekker ikke til lengere etter det jeg ser etter. Det er alt for mye med alt for lite som egentlig trenges av det som er inne.

Jeg har derfor tenkt å oppgradere hele UIet mitt og sette sammen en pakke fremfor å laste ned en hel pakke med veldig mye dritt i. Så her kommer spørsmålet mitt, hvilken addons bør jeg laste ned med følgende i tanken:

PvP (BG)

Raid (PvP og PvE)

Group dungeons (instanser)

Questing

Trenger og en god unitframe (med target's target funksjon helst) og en god buff viser (med tech, buff og debuff funksjon, har Elkbuffbars fra før av).

Følgende addons har jeg tenkt å beholde som jeg har fra før av:

Lighthead

TomTom

Bartender 3

Damagemeters

xMinimap

Auctioneer

Så er det da resterende. Trenger ikke være en del av en totalpakke som fra f.eks Fubar eller Titan, har ingen ting imot å skrive kommandoer for å tweake det til mitt formål men vil ikke ha noen addons som er så svinaktig avansert at det gjør vondt.

Lenke til kommentar

Ag_unitframes for unitframes. Kan endre utseende, flytte, vise avansert info akkurat som du vil osv.

Den kan også sortere/filtrere buffs på alle de forskjellige. Du har deg selv, target, target of target (tot), tots target, party, raid, pet. Den beste jeg har støtt på så langt.

Lenke til kommentar

Dette er vell feil tråd for dette spørsmålet :p men men,

Quartz - En veldig fin Castbar.

Scrolling combat text eller en annen scrolling combat tekst(husker ikke navnet på alle)

Pitbull - HP bars :)

Clearfont (2?) font forandrer

Prat 2.0 - chat

Enemycastbar(kan hoppe over denne, men livsviktig for en som pvper mye imo.

Proximo (vist du gjør arena)

Og vil jeg anbefale Recap istedenfor damagemeter.

Lenke til kommentar

Vil anbefalle deg å bytte ut damagemeters med Violation. Det er mye bedre og det ser en god del bedre ut i ui miljøet på skjermen også. Eventuelt recount, men det er mest for raids.

Brukte damagemeters før og kan ikke tenke meg å gå tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...