Moonshield Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Den ble rotete på unitframes, men hvordan fikk du chat slik? :> Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ja, må rydde noe på unitframes. Brukte eepanels 2 som bakgrunn og la til chaten med prat uten bakgrunn. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Noen som har forslag til farger på unit frames? Akkurat nå har jeg fargen til tilsvarer klassen/hostility, men liker det ikke. Resten er jeg ganske fornøyd med.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Imo bør du ha color etter class. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Imo bør du ha color etter class. Fantastisk forslag når jeg skrev over at jeg ikke likte det.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg liker grønn hp, gul energy, rød rage og blå mana. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Imo bør du ha color etter class. Fantastisk forslag når jeg skrev over at jeg ikke likte det.. IMO = IN MY OPINION. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Imo bør du ha color etter class. Fantastisk forslag når jeg skrev over at jeg ikke likte det.. IMO = IN MY OPINION. Ja, men jeg ba om forslag, og du kom med et ubrukelig (og det visste du). Men vi legger den død nå. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg sa bare _min_ mening, om hva jeg syntes var best. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Men han var ikke intressert i din mening, han spurte etter råd. Og colour by class er vanvittig stygt. Urk. Endret 2. mars 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Men han var ikke intressert i din mening, han spurte etter råd. Og colour by class er vanvittig stygt. Urk. Finner det svært behjelpelig jeg Og greit med litt fargeforandringer istedet for samme framesne hver gang. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Men han var ikke intressert i din mening, han spurte etter råd. Og colour by class er vanvittig stygt. Urk. Finner det svært behjelpelig jeg Og greit med litt fargeforandringer istedet for samme framesne hver gang. Bruker color mana by class jeg. Funker bra sammen med en smud kremfarget healthbar, imo. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Slik ser min ut atm. Lasta ned en UI fra mmo-champion.com, og dilla litt med den. Liker fortsatt ikke unit frames og cast bar, så forslag til hva jeg kan gjøre med dem hadde vært fint Og jeg suger med eepanels2. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ny UI, igjen : Endret 2. mars 2008 av Aslas Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ikke dum den. Hva er den fargede linja under alle knappene? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Eepanels2 med custom texture går jeg ut ifra. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ikke dum den. Hva er den fargede linja under alle knappene? Eepanels2 med custom texture går jeg ut ifra. Riktig det. Finner den i LynUI v3 http://www.wowinterface.com/downloads/info7533-LynUI.html Teksturen ligger i noe sånn som Interface\Addons\SharedMedia\MyMedia Files\background\rainbowgradient.tga Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Slik ser min ut atm. Lasta ned en UI fra mmo-champion.com, og dilla litt med den. Liker fortsatt ikke unit frames og cast bar, så forslag til hva jeg kan gjøre med dem hadde vært fint Og jeg suger med eepanels2. syns de så veldig bra ut jeg:) Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Aslas: Hvilken add-on har du brukt for å flytte på unit-rammene dine? 'Har lett lenge etter en add-on som lar meg flytte på standard unit frames, eller custom, "flyttbare" unit frames; med samme skin som de originale rammene. UI'et ditt så forøverig veldig pent ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå