Lycantrophe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Neida, 60 warrior, hunter og mage og, såvidt jeg vet. Og 68 paladin. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Nåja. Ikke fullt så mye nå lengre. Endret 22. februar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Min igjen. Har forandret litt på det. Og det er litt annet og som bare kommer frem under raids. Synes dere om jeg tør spørre? EDIT; Roflwaffle, glemte å laste opp bilde Gimme your gold! Edit - jeg ville aldri klart den rare fonten på chat, men det er vel en smakssak. Eller var dette fint synes jeg. Det jeg har likt best av de jeg har sett her. Endret 22. februar 2008 av Aachel Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 For noen er det mye, for min del hadde det vært 10 ganger så mye som det jeg har akuratt nå. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 For noen er det mye, for min del hadde det vært 10 ganger så mye som det jeg har akuratt nå. for noen så bør også gold være på en bankalt - så det ikke blir så for borte Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 361? o.O Jeg er litt fattig atm Men takk MittParadoX, skal prøve den AddOnen Aachel, det er nok en smaksak ja, synes den ble stilig jeg og litt glowie. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Mitt UI på warrior Kjørte SM arms, og andre run fant vi ut at leader ikke hadde resatt instancen.. så det ble 2 run men ett boss kill. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 sap med padding på alt anna enn stances ? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 sap med padding på alt anna enn stances ? Fant ikke padding for stances :/ bruker CT mod Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 AH.. *HOST* Bartender3! : D Lenke til kommentar
Faber Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Da har jeg kjøpt meg en snerten liten hp bærbar, måtte nesten lage en ny ui som egnet seg bra til den;) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvor er unitframes? Hvorfor har du 2 forskjellige coords på minimappet? Og hvor skaffet du dreamchat eller hva du har som chat? Fant ikke jeg. Ellers var den ufattelig nydelig å ryddig. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvor er unitframes? Hvorfor har du 2 forskjellige coords på minimappet? Og hvor skaffet du dreamchat eller hva du har som chat? Fant ikke jeg. Ellers var den ufattelig nydelig å ryddig. chat'n er prat sammed med minichat for å forminske den når jeg ikke trengern. target unitframe kommer over min unitframe:) coords på minimap har jeg ikke fjerna.. er lat:P Lenke til kommentar
Sati Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvor er unitframes? Hvorfor har du 2 forskjellige coords på minimappet? Og hvor skaffet du dreamchat eller hva du har som chat? Fant ikke jeg. Ellers var den ufattelig nydelig å ryddig. chat'n er prat sammed med minichat for å forminske den når jeg ikke trengern. target unitframe kommer over min unitframe:) coords på minimap har jeg ikke fjerna.. er lat:P Kunne du tenke deg å uploade den? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 må vel la seg kunne gjøre. btw, ikke la deg lure av størrelsen:P bruker ikke mye minne bare gjør om server navn, char osv. http://rapidshare.com/files/94488012/UI.rar Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Brukte Hal UI som basis til denne, da den tar ganske lite minne (25ish MB) og har et clean look på diverse deler. Supplert med egne mods, modifisert og hamret på til å bli mer personlig. Link til HAL: http://www.wowinterface.com/downloads/info7975-HalsUIv8.html Bilde av UI ute av combat: http://www.axemen.org/uifeb2008.jpg Videosnutt av UI på archimonde: ( OBS 1080p oppløsning - 1920x1080 ) http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/uifeb2008.avi Grunnen til høy oppløsning er at jeg tester non nye måter å frapse/komprimere - kvaliteten er ikke så super, men oppløsningen er ganske kos Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 må vel la seg kunne gjøre. btw, ikke la deg lure av størrelsen:P bruker ikke mye minnebare gjør om server navn, char osv. http://rapidshare.com/files/94488012/UI.rar Hjertelig. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 *SNIP* OT: Spiller du igjen, DeeTee? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå