Sewero Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva syns dere om mitt? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Da har jeg mekka ny, legger med bilder fra forskjellige situasjoner, sorry hvis actionbaren ser litt fucka ut, specca fury for første gang på lenge... Tar meg frihet til å bumpe denne da den havnet nederst på siden Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hva syns dere om mitt? Vel. Hvorfor har du ikke barene helt ut i siden ? Unit frames, ta ett kort eller noe, å legg på skjermen, slik at du kan stille inn slik at de står i samme høyde, du har noe ujevnheter. Tailoring etc på actionbar er unødvendig. Og Actionbarene dine står ut som bare f. Ser ut som enn jævla grunnmur som ligger over skjermen >_> Lenke til kommentar
squonk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ser du ikke symmetrien i mine frames? Jaja.. Ett stort sort transperent eePanel med enkle buttons ftw?? :S Helt ok, Blinkie. Ville kanskje dratt buttons helt ut til høyre, gjort både buttons og frames litt mindre. Og sort i stedet for hvit rundt actionbars? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ser du ikke symmetrien i mine frames? Jaja.. Ett stort sort transperent eePanel med enkle buttons ftw?? :S Helt ok, Blinkie. Ville kanskje dratt buttons helt ut til høyre, gjort både buttons og frames litt mindre. Og sort i stedet for hvit rundt actionbars? Jo, men slik at man for eksempel har like mange knapper på hver side etc. Se på min, så skjønner du hva jeg mener ;p Da har jeg mekka ny, legger med bilder fra forskjellige situasjoner, sorry hvis actionbaren ser litt fucka ut, specca fury for første gang på lenge... Tar meg frihet til å bumpe denne da den havnet nederst på siden Fin som F. Men ville bytta ut pearl med ag eller pitbull, ettersom de er 10 000 ganger cleanere ^^ Lenke til kommentar
squonk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Hehe.. Synes det altfor store mellomrommet mellom buttons er litt klønete. Hva skal du med Combatlog? Det ble litt høyt kanskje? Ellers er den fet den. Clean og fin, akkurat slik jeg liker det. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Da har jeg mekka ny, legger med bilder fra forskjellige situasjoner, sorry hvis actionbaren ser litt fucka ut, specca fury for første gang på lenge... Tar meg frihet til å bumpe denne da den havnet nederst på siden Synes kanskje at du hadde litt store unitframes. Buffs og minimap tar litt stor plass også etter min mening. Ellers en helt grei UI. Tør jeg spørre hva du skal med to nesten identiske chat logs? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Fikset litt. Endret 20. februar 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Særriøst... Fytt den høyre baren, HELT, til høyre ! : p Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ing. er den helt til høyre.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Sånn, da begynner den nye å bli ferdig^^Ser at jeg glemte å fjerne spell icons fra SCT, men som sagt, er ikke helt ferdig enda Buffs på target skal også forandres på. Ganske snasent, men når du har slike linjer som går igjennom UIen din burde du ta det helt ut, iaf litt småting jeg ville endret på; Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hva syns dere om mitt? Noen som "flamet" deg lenger oppe, det vil ikke jeg gjøre. Men jeg synes er det litt rotete, eller litt lite forseggjort (skal det for-seg-gjort skrives it ett ord? <.<), noen bars er litt under fubar og lignende. Det jeg ville gjort, var å delete alle addons, og lage en ui derfra, ikke overdriv - det skaper bare mer bugs, rot og loadingtime. Når du editet ble den MYE bedre =) Stor forbedring. Endret 20. februar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da har jeg mekka ny, legger med bilder fra forskjellige situasjoner, sorry hvis actionbaren ser litt fucka ut, specca fury for første gang på lenge... Tar meg frihet til å bumpe denne da den havnet nederst på siden Synes kanskje at du hadde litt store unitframes. Buffs og minimap tar litt stor plass også etter min mening. Ellers en helt grei UI. Tør jeg spørre hva du skal med to nesten identiske chat logs? Ene er kun guild, party og raid, veldig like på bildet, men er for å lettere få med seg partychat og slikt når det trengs, blir også brukt som combatlog når det trengs... Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Sånn, da begynner den nye å bli ferdig^^Ser at jeg glemte å fjerne spell icons fra SCT, men som sagt, er ikke helt ferdig enda Buffs på target skal også forandres på. <3 Nydelig Lenke til kommentar
squonk Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Ganske snasent, men når du har slike linjer som går igjennom UIen din burde du ta det helt ut, iaf litt småting jeg ville endret på; Njaa.. Har ikke sansen for streker/bars/panels som strekker seg over hele skjermen. <3 Nydelig Takker^^ Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Min igjen. Har forandret litt på det. Og det er litt annet og som bare kommer frem under raids. Synes dere om jeg tør spørre? EDIT; Roflwaffle, glemte å laste opp bilde Endret 21. februar 2008 av Shit Bag Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Da har jeg også krøpet til korset og gitt opp å lage UI selv, og dermed installert Icetears UI v3 :/ Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Min igjen. Har forandret litt på det. Og det er litt annet og som bare kommer frem under raids. Synes dere om jeg tør spørre? EDIT; Roflwaffle, glemte å laste opp bilde grei nok den, men trur jeg ville lagt til DetachedMiniButtons. så ser det straks litt bedre ut rundt minimap'n Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Nvm, blandet litt opp her, Endret 22. februar 2008 av samebob Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Pen den PSV, bruker du den på Warrioren din? Han har da "bare" en Shaman, Warlock og en Druid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå