Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syns dere om mitt?

Vel.

 

Hvorfor har du ikke barene helt ut i siden ?

Unit frames, ta ett kort eller noe, å legg på skjermen, slik at du kan stille inn slik at de står i samme høyde, du har noe ujevnheter.

Tailoring etc på actionbar er unødvendig.

Og Actionbarene dine står ut som bare f. Ser ut som enn jævla grunnmur som ligger over skjermen >_>

Lenke til kommentar
Ser du ikke symmetrien i mine frames? Jaja.. Ett stort sort transperent eePanel med enkle buttons ftw?? :S

 

Helt ok, Blinkie. Ville kanskje dratt buttons helt ut til høyre, gjort både buttons og frames litt mindre. Og sort i stedet for hvit rundt actionbars?

Jo, men slik at man for eksempel har like mange knapper på hver side etc.

 

Se på min, så skjønner du hva jeg mener ;p

 

 

Da har jeg mekka ny, legger med bilder fra forskjellige situasjoner, sorry hvis actionbaren ser litt fucka ut, specca fury for første gang på lenge...

 

post-121117-1203544571_thumb.jpg

post-121117-1203544611_thumb.jpg

Tar meg frihet til å bumpe denne da den havnet nederst på siden :ph34r:

Fin som F.

Men ville bytta ut pearl med ag eller pitbull, ettersom de er 10 000 ganger cleanere ^^

Lenke til kommentar
Da har jeg mekka ny, legger med bilder fra forskjellige situasjoner, sorry hvis actionbaren ser litt fucka ut, specca fury for første gang på lenge...

 

post-121117-1203544571_thumb.jpg

post-121117-1203544611_thumb.jpg

Tar meg frihet til å bumpe denne da den havnet nederst på siden :ph34r:

Synes kanskje at du hadde litt store unitframes. Buffs og minimap tar litt stor plass også etter min mening. Ellers en helt grei UI. Tør jeg spørre hva du skal med to nesten identiske chat logs?

Lenke til kommentar
Sånn, da begynner den nye å bli ferdig^^

Ser at jeg glemte å fjerne spell icons fra SCT, men som sagt, er ikke helt ferdig enda

Buffs på target skal også forandres på.

 

 

 

wowscrnshot022008224745vb6.jpg

Ganske snasent, men når du har slike linjer som går igjennom UIen din burde du ta det helt ut, iaf litt småting jeg ville endret på;

post-36331-1203548766_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hva syns dere om mitt?

Noen som "flamet" deg lenger oppe, det vil ikke jeg gjøre.

 

Men jeg synes er det litt rotete, eller litt lite forseggjort (skal det for-seg-gjort skrives it ett ord? <.<), noen bars er litt under fubar og lignende. Det jeg ville gjort, var å delete alle addons, og lage en ui derfra, ikke overdriv - det skaper bare mer bugs, rot og loadingtime.

 

Når du editet ble den MYE bedre =) Stor forbedring.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Da har jeg mekka ny, legger med bilder fra forskjellige situasjoner, sorry hvis actionbaren ser litt fucka ut, specca fury for første gang på lenge...

 

post-121117-1203544571_thumb.jpg

post-121117-1203544611_thumb.jpg

Tar meg frihet til å bumpe denne da den havnet nederst på siden :ph34r:

Synes kanskje at du hadde litt store unitframes. Buffs og minimap tar litt stor plass også etter min mening. Ellers en helt grei UI. Tør jeg spørre hva du skal med to nesten identiske chat logs?

Ene er kun guild, party og raid, veldig like på bildet, men er for å lettere få med seg partychat og slikt når det trengs, blir også brukt som combatlog når det trengs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...