squonk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 "Inn"? Faen da.. Har brukt de i over ett år jeg. Trodde jeg var en av veldig få som tok seg alt bryet. Alt du ser er custom med eePanels. Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 "Inn"? Faen da.. Har brukt de i over ett år jeg. Trodde jeg var en av veldig få som tok seg alt bryet. Alt du ser er custom med eePanels. UI mote lolz.. Hvordan ser disse UI ut i combat og raids er mere interessant. Og jeg ser ingen av de fancy buttons hotkeyed Mulig jeg tar feil.. Lenke til kommentar
squonk Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det funker strålende^^ Skal finne noen gamle screenies i raid. Alt er keybindet selvsagt! Trenger bare ikke påminnes om hva som er hva:p Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 "Inn"? Faen da.. Har brukt de i over ett år jeg. Trodde jeg var en av veldig få som tok seg alt bryet. Alt du ser er custom med eePanels. UI mote lolz.. Hvordan ser disse UI ut i combat og raids er mere interessant. Og jeg ser ingen av de fancy buttons hotkeyed Mulig jeg tar feil.. Du vet liksom... Det ER, mulig å skjule keybindings ? : p Lenke til kommentar
Aachel Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 "Inn"? Faen da.. Har brukt de i over ett år jeg. Trodde jeg var en av veldig få som tok seg alt bryet. Alt du ser er custom med eePanels. UI mote lolz.. Hvordan ser disse UI ut i combat og raids er mere interessant. Og jeg ser ingen av de fancy buttons hotkeyed Mulig jeg tar feil.. Du vet liksom... Det ER, mulig å skjule keybindings ? : p åjavel - jeg vill aldri ha husket fra char til char om jeg ikke kunne sett det Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 åjavel - jeg vill aldri ha husket fra char til char om jeg ikke kunne sett det Ikke alle som har mer en én toon. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 åjavel - jeg vill aldri ha husket fra char til char om jeg ikke kunne sett det Ikke alle som har mer en én toon. Eller gullfisk hukommelse. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det er jo ikke vanskligere enn å bruke like key-bindings på alle chars og samtidig legge alt av actionbars opp likt så det ikke er noen forskjell i hvordan det ser ut på skjermen bortsettt fra ikonene på knappene. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Kommentarer til å gjøre UI bedre, tas gledelig imot Endret 20. februar 2008 av Aslas Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Bildet var kanskje litt lite? Endret 20. februar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 "Click to view full image", kanskje. Fin font du hadde, btw. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Var ekstremt tomt øverst :| Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 "Click to view full image", kanskje. Fin font du hadde, btw. Det var ikke noe "Click to view full image" knapp. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Da har jeg mekka ny, legger med bilder fra forskjellige situasjoner, sorry hvis actionbaren ser litt fucka ut, specca fury for første gang på lenge... Lenke til kommentar
squonk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Sånn, da begynner den nye å bli ferdig^^ Ser at jeg glemte å fjerne spell icons fra SCT, men som sagt, er ikke helt ferdig enda Buffs på target skal også forandres på. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Strekene ble bare rare i mine øyne : // Lenke til kommentar
squonk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Du er en merkelig merkelig mann/gutt^^ Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gutt, bare sånn btw ^^ 16 her ;p Anyway, jeg er bare mere glad i .. uhm, hva heter det. At ting er symetriske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå