Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke så dum den Xaviator :)

Eneste jeg ikke helt skjønner er grunnen til at du bar MicroMenue og BagBar i rammen. Personelig ser jeg ikke mye nytte i dem. Har dem selv skjult for dagens lys...

Hehe bruker det skjeldent jeg heller :p ser bare så nakent ut der xD

du trenger å farme soulshards :o

Lenke til kommentar

Faen heller, har så mange addons som ikke viser seg på minimap, og jeg lurte bare på om noen av dere har/kan finne en addon som gir deg en oversikt over /commands til å endre på den, har lest noe om en sånn en, men husker ikke hva den het :wallbash:

Lenke til kommentar

prøv /rock ;)

Ikke så dum den Xaviator :)

Eneste jeg ikke helt skjønner er grunnen til at du bar MicroMenue og BagBar i rammen. Personelig ser jeg ikke mye nytte i dem. Har dem selv skjult for dagens lys...

Hehe bruker det skjeldent jeg heller :p ser bare så nakent ut der xD

du trenger å farme soulshards :o

Rofl :o ? :p

Lenke til kommentar
Leter etter en combat log addon jeg. En som man kan legge ned når man vil. En som man kan gjøre "usynlig" liksom, slik at man bare trenger å ta den frem når man skal sjekke noe. Noen som vet om en?

Du kan jo kjøre EavesDrop som hided elns tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Satte opp den UI'en Reborn UI fra Nihilum sine sider. Har adda til og skifta litt fonts etc men er fornøyd med at der er så ryddig. ;)

Kan du gi meg siden? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hehe, dette er ikke den første addonen jeg har. Bare sitter med normal + fbar + bag sortering + o???CC osv.

Takk for link :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...