Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en link eller noen meninger om hvordan et healing pala UI skal se ut? hvilke addons osv.

Som pala trenger du 2 buttons, og det har du med vanlig ui. bubble, hearthstone.

Men fra spøk til alvord, som pala kreves det ikke noe spessielt ui. Standard funker ganske bra, ellers så kan du jo prøve noe som er på denne siden. Skal du heale i raid anbefaler jeg grid. Som ser sånn ut:

post-93392-1200428919_thumb.jpg

grid.bmp

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Hent også addon til Grid som viser mana bars, det kan väre veldig bra og ha mange ganger. Likte ikke grid först siden den ikke viser buffs som ct raid gjorde men etterhvert så elsker jeg det spesiellt siden du også kan se hvem som har aggro, hvem som får healing osv.

Lenke til kommentar
Noen som har en link eller noen meninger om hvordan et healing pala UI skal se ut? hvilke addons osv.

Som pala trenger du 2 buttons, og det har du med vanlig ui. bubble, hearthstone.

Men fra spøk til alvord, som pala kreves det ikke noe spessielt ui. Standard funker ganske bra, ellers så kan du jo prøve noe som er på denne siden. Skal du heale i raid anbefaler jeg grid. Som ser sånn ut:

post-93392-1200428919_thumb.jpg

Personlig liker jeg click2cast sammen med grid for click-casting også.

Har bop på mus4, og cleanse på høyreklikk.

Alltid foretrukket å bruke samme frames til targeting og clickcasting, så jeg har aldri brukt decursive o.l.

Alle disse er forresten å finne på wowace.com/files, eller du kan alltids laste ned WAU (http://www.wowace.com/wiki/WinAceUpdater) som gjør det ekstremt enkelt å holde ting oppdatert.

edit:

skriveleifer

Eh, glemte en annen ting også.

Last ned pallypower, få de andre paladinene i raidet til å gjøre det samme.

Utrolig grei addon for buffing av raids.

Endret av Talwin
Lenke til kommentar

Hai folks.

Noen som vet om det er mulig med unitframes som gjør at det som er bak blir blurrete?

Sånn type effekt du får når du høyreklikker på Mac. Vista har også masse blur. Blur er hype, men det tar seg jævla bra ut på design.

Faen, hadde vært nice med Mac-style interface! :D

Lenke til kommentar
Hai folks.

Noen som vet om det er mulig med unitframes som gjør at det som er bak blir blurrete?

Sånn type effekt du får når du høyreklikker på Mac. Vista har også masse blur. Blur er hype, men det tar seg jævla bra ut på design.

Faen, hadde vært nice med Mac-style interface! :D

og du vil ha blur effekt hele tiden eller når du klikker på de? uansett begge deler går ann, men du trenger addons som eepanels eller discord art og egene bakgrunnsbilder til unitframesene

Edit:

teksten kom opp to ganger i posten

Endret av MittParadoX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...