Dwagon Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Altså den lille pilen som er vedsidenav navnet på quoten. You don't say He does, cant you see it ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Altså den lille pilen som er vedsidenav navnet på quoten. You don't say He does, cant you see it ? Nå wai, i not understand ingis. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Yey! Satte opp en ny custom UI i PS idag ka dykkar synast? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Liker ikke at du gir bilder så stor plass.. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Widescreen-warrior. :3~ Hva heter de der unitframes. De er uhyre vanlige, men har glemt hva de heter. Nurfed? Perl? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Widescreen-warrior. :3~ Hva heter de der unitframes. De er uhyre vanlige, men har glemt hva de heter. Nurfed? Perl? AG_UF UI kanskje? ? ;s Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som har en link eller noen meninger om hvordan et healing pala UI skal se ut? hvilke addons osv. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Noen som har en link eller noen meninger om hvordan et healing pala UI skal se ut? hvilke addons osv. Som pala trenger du 2 buttons, og det har du med vanlig ui. bubble, hearthstone. Men fra spøk til alvord, som pala kreves det ikke noe spessielt ui. Standard funker ganske bra, ellers så kan du jo prøve noe som er på denne siden. Skal du heale i raid anbefaler jeg grid. Som ser sånn ut: grid.bmp Endret 15. januar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hent også addon til Grid som viser mana bars, det kan väre veldig bra og ha mange ganger. Likte ikke grid först siden den ikke viser buffs som ct raid gjorde men etterhvert så elsker jeg det spesiellt siden du også kan se hvem som har aggro, hvem som får healing osv. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Noen som har en link eller noen meninger om hvordan et healing pala UI skal se ut? hvilke addons osv. Som pala trenger du 2 buttons, og det har du med vanlig ui. bubble, hearthstone. Men fra spøk til alvord, som pala kreves det ikke noe spessielt ui. Standard funker ganske bra, ellers så kan du jo prøve noe som er på denne siden. Skal du heale i raid anbefaler jeg grid. Som ser sånn ut: Personlig liker jeg click2cast sammen med grid for click-casting også. Har bop på mus4, og cleanse på høyreklikk. Alltid foretrukket å bruke samme frames til targeting og clickcasting, så jeg har aldri brukt decursive o.l. Alle disse er forresten å finne på wowace.com/files, eller du kan alltids laste ned WAU (http://www.wowace.com/wiki/WinAceUpdater) som gjør det ekstremt enkelt å holde ting oppdatert. edit: skriveleifer Eh, glemte en annen ting også. Last ned pallypower, få de andre paladinene i raidet til å gjøre det samme. Utrolig grei addon for buffing av raids. Endret 16. januar 2008 av Talwin Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) /poke Endret 16. januar 2008 av henrik_s Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 w00t?? Hvor er alle de andre knappene? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 w00t?? Hvor er alle de andre knappene? Gjemt Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hai folks. Noen som vet om det er mulig med unitframes som gjør at det som er bak blir blurrete? Sånn type effekt du får når du høyreklikker på Mac. Vista har også masse blur. Blur er hype, men det tar seg jævla bra ut på design. Faen, hadde vært nice med Mac-style interface! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Faen, hadde vært nice med Mac-style interface! Srsly Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hai folks. Noen som vet om det er mulig med unitframes som gjør at det som er bak blir blurrete? Sånn type effekt du får når du høyreklikker på Mac. Vista har også masse blur. Blur er hype, men det tar seg jævla bra ut på design. Faen, hadde vært nice med Mac-style interface! og du vil ha blur effekt hele tiden eller når du klikker på de? uansett begge deler går ann, men du trenger addons som eepanels eller discord art og egene bakgrunnsbilder til unitframesene Edit: teksten kom opp to ganger i posten Endret 17. januar 2008 av MittParadoX Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Litt OT, men gidd ikke lage en ny post. Hvilken addon er det som skriker ut "FATALITY" eller noe i den dur hver gang jeg laster inn wow. Klikkert snart for meg! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Litt OT, men gidd ikke lage en ny post. Hvilken addon er det som skriker ut "FATALITY" eller noe i den dur hver gang jeg laster inn wow. Klikkert snart for meg! Bugsack/Buggrabber? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Satte opp den UI'en Reborn UI fra Nihilum sine sider. Har adda til og skifta litt fonts etc men er fornøyd med at der er så ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå