pax1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Treffende signatur, Fantrullen. Det er jeg enig i. Kan srive "noob-spørsmål" warning, men det kommer alltid en eller annen tulling og påpeker det uansett Endret 8. januar 2008 av pax1 Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Her er UI min på druiden min Første gang jeg prøvde med UI, men vart da ganske fornøyd etter hvert Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Joda, men spacingen på actionbarene dine bør være like Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De to nederste er det, men de vil ikke bli like store :S Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For meg ser det ut som at det er spacingen som er gal, ettersom den nedeste blir forskyvet mer mot høyre Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Spør igjen siden jeg ikke fikk svar på forrige side. Faber, er det Dreamchat du bruker, og hadde du giddet å liste opp hvilke addons du bruker? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 TADA!!! >_> Mye som kan forbedres men det er jo en start \o/ Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har ikke snøballsjangs å se hva som er på det bildet der Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 TADA!!!>_> Mye som kan forbedres men det er jo en start \o/ Haha, forventer du at vi skal kunne se noe der? xD Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Isåfall går du ikke foran med et godt eksempel med orddeligngsfeil i brukergrensesnitt. Mener du ikke "orddelingsfeil"? Og "i så fall"? La oss ikke gå der Du skjønner poenget mitt. :!: Sant nok. liten typo der. du ser at quoten er editet ? ;O Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sier "Innlegget er endret av Lycantrophe: 04/01-2008 : 13:46" deg noe? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja, jeg rettet posten min. Hva med det? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I like where this is going Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det går til det punktet at jeg stiller spørsmålet noen som har tips til endringer av min UI. Eventuelt en erstatter. Pvp-warrior... Gammelt bilde, men Ui er så og si prikk lik. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Det går til det punktet at jeg stiller spørsmålet noen som har tips til endringer av min UI. Eventuelt en erstatter. Pvp-warrior...Gammelt bilde, men Ui er så og si prikk lik. attachment=203011:WoWScrnS...7_212821.jpg Om du skal beholde mye av uien ville jeg scalet ned en del, og flytta rundt på actionbarene så de ikke ligger hulter til bulter. Istedet for mange små paneler, ta færre store, det ser bedre ut, og fører til mindre distraksjoner. Ny tekstur på unitframes (værsåsnill) Trenger du virkelig så stort minimap? Hide minimapknappene Skjul de addonsa på fubaren som du ikke trenger Trenger du bagbar og den menybaren? Omen kan du skjule når du ikke er i raid. OOG jeg likte ikke helt rødfargen, men det er en (veldig) personlig mening. Tilslutt: ikke last ned ferdig ui. Lag deg en egen, mye bedre trening, og du får en som du trives med selv. Endret 10. januar 2008 av Ocularis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Noen som har en god addon, ryddig og skal være god.. Min ser normal ut, med FancyBar, LightHeaded, Blizzard_AuctionUI, Bagging, MetaMap, tomtom osv.. Men vil helst ha en som er god for lvl 21 shadow priest. (Og oppover) Se på screenshot om du lurer på hvordan det ser ut. EDIT: For de som lurer, er dette min første fil.. Og har klart å kjøpe buyout på 8g fraførav.. Altså det var mange underprisa, og en laaaaaaangt overprisa.. (cloth) = min første fil fattig. Endret 10. januar 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det går til det punktet at jeg stiller spørsmålet noen som har tips til endringer av min UI. Eventuelt en erstatter. Pvp-warrior...Gammelt bilde, men Ui er så og si prikk lik. attachment=203011:WoWScrnS...7_212821.jpg Om du skal beholde mye av uien ville jeg scalet ned en del, og flytta rundt på actionbarene så de ikke ligger hulter til bulter. Istedet for mange små paneler, ta færre store, det ser bedre ut, og fører til mindre distraksjoner. Ny tekstur på unitframes (værsåsnill) Trenger du virkelig så stort minimap? Hide minimapknappene Skjul de addonsa på fubaren som du ikke trenger Trenger du bagbar og den menybaren? Omen kan du skjule når du ikke er i raid. OOG jeg likte ikke helt rødfargen, men det er en (veldig) personlig mening. Tilslutt: ikke last ned ferdig ui. Lag deg en egen, mye bedre trening, og du får en som du trives med selv. Woot? trodde du det var ferdigpakke? Helt hjemmemekk Men har allerede endra unitframes, takker for resten av tipsene. Kommer til å se litt på scale og slikt, men minimap forblir stort Og ja, liker å ha bagbar og slikt, men kan nok scale mere ned og gjemme de mer. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Woot? trodde du det var ferdigpakke? Helt hjemmemekk Neinei, det var bare det at du skrev "Eventuelt en erstatter." Bagbar og menybar på mouseover er himmelsk om du vil ha de fremme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå