Pathmaker Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Min UI Den var deilig. Hvilken addon bruker du til buffs? Buffalo tror eg det var. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det var vel NerosMind eller noe som ville ha UIen min: Her er den. Det er masse addons i interfacemappen som ikke er aktive, men de skal være disabled by default. Ang. profiler så skal Class: Rogue funke på de aller fleste addons. PM meg om det ikke funker. Filefront Må nesten bumpe denne, lett å overse. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Lycan, må jeg bytte om konto, server osv WTFmappa før jeg slenger den inn i wowmappa? Eller kan jeg gjøre det etterpå? Endret 30. desember 2007 av Håks Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det spiller ingen rolle, så lenge navnene byttes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvordan åpner jeg filen som UIet er i? .ACE-filer er ukjente for meg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hm, winace for å åpne .ace. Kanskje jeg skal bruke .zip nesten gang. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det var vel NerosMind eller noe som ville ha UIen min: Her er den. Det er masse addons i interfacemappen som ikke er aktive, men de skal være disabled by default. Ang. profiler så skal Class: Rogue funke på de aller fleste addons. PM meg om det ikke funker. Filefront Må nesten bumpe denne, lett å overse. takk så den først nå fungerer helt fint! tusen takk Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Du skulle vel ikke ha et screenshot av interfacen din, Lycantrophe? Fant det ikke i tråden. Er litt trøtt nå, så du får unskylde hvis det er her. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Første screenshot i denne posten ville jeg tro. Lookie Lookie Endret 1. januar 2008 av SprEA Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ingen keybindings eller noe, fikser det i morra: Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Rawr Endret 2. januar 2008 av Eryk Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lagde den i dag: http://bildr.no/view/137541 Kommentar og forslag til endringer tas imot med strake armer Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg tar gledelig i mot opplysninger om hvilke addons du bruker, Pathmaker. UI'en din var utrolig fin. Veldig clean, men likevel informativ og brukervennlig. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg tar gledelig i mot opplysninger om hvilke addons du bruker, Pathmaker. UI'en din var utrolig fin. Veldig clean, men likevel informativ og brukervennlig. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Litt oppdatert. Finfin UI, Ocularis. :> Endret 3. januar 2008 av Guka Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Her er da mitt interface, ikke mobb for lvl Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Her er mitt UI. Bruker Mirage UI packaget og etter litt miksing og fiksing fungerer den mye bedre enn alle andre UI pakker jeg har forsøkt. Ikke bare er den lettfattelig å sette opp men den fungerer nesten ut av esken slik sett, trenger bare noen småjusteringer her og der som med alle UI pakker. Bruker en del Fubar addons som GuildFu, ClockFu, MoneyFu og LocationFu men og noen fubar kompatible som Bartender og ElkBuffbars. Combat chat på høyreside og normal chat på venstre side. Fint å ha det separert. Er ikke mye aktivitet i skrivende øyeblikk dog. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 *SNIP* Sorry å si det, men den så fryktelig ut (i min mening), hadde ikke orket å spille med så mye små detaljer overalt, men så lenge du liker det, er det vel det samme. Minimalistisk ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå