Luchy Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Ble lei av en minimalistisk og kjedelig ui så jeg fiksa noe artwork, ble ganske fornøyd. (Er enda ikke ferdig, kan anse dette som en "beta" av ui'en min ) edit: har ordna 3models for party frame's, legger ut screenshots av hvordan det ser ut i gruppe/raid senere i dag 5677026[/snapback] hvordan UI er det der? har du lagd den selv? hvordan program? Endret 28. februar 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Det han som lagde Ruin Ui'en brukte er Dicord addons (Discord action bars, Discord Unitframes og Discord art) men han fikk den fra Discord sin side hvor han som lagde Ruin ui'en uploada den så har han "Modifisert" på den litt så den passer han. Discord Siden Lenke til kommentar
amarios Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 stemmer det bortsett fra action bars, som er insomniax bibtool bars. gidder ikke å kaste bort tid på å lære meg hvordan DAB virker enda Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Min UI, føler at det er ett eller annet som mangler, men er noen lunde fornøyd. Edit: Sliter med å få vekk de gamle pary-framesa... Har tatt av de greiene på Interface options, men de vil bare ikke vekk Endret 1. mars 2006 av Hansa92 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Last ned move anything moden, der kan du fjerne de. Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Last ned move anything moden, der kan du fjerne de. 5683532[/snapback] Åja, den har jeg jo fra før av, har ikke tenkt på det enda. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Da har jeg endelig blitt klar med min nye UI. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 hvor finner jed den UI'n? er så lei den gammle ordinære så vil gjerne få byttet Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 http://home.no/brute/WoWScrnShot_022306_185330.jpg Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Personlig så syntes jeg det var litt rotetet Men det var stilige unitframes hvis det er det det heter. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 hvor finner jed den UI'n? er så lei den gammle ordinære så vil gjerne få byttet 5686710[/snapback] Den heter Reborn UI. Du finner den på curse-gaming. Forresten, takk for sist, Tizary , Beelsebul her. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Min UI, føler at det er ett eller annet som mangler, men er noen lunde fornøyd. Edit: Sliter med å få vekk de gamle pary-framesa... Har tatt av de greiene på Interface options, men de vil bare ikke vekk 5683517[/snapback] Er det en paladin som leder damagemeters? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Har du aldri hørt om dps-pallies? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Min UI, føler at det er ett eller annet som mangler, men er noen lunde fornøyd. Edit: Sliter med å få vekk de gamle pary-framesa... Har tatt av de greiene på Interface options, men de vil bare ikke vekk 5683517[/snapback] Det er CTRaid som gjør det, General så fjerner du party frame der. Enkelt & Greit. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hvor finner jed den UI'n? er så lei den gammle ordinære så vil gjerne få byttet 5686710[/snapback] Den heter Reborn UI. Du finner den på curse-gaming. Forresten, takk for sist, Tizary , Beelsebul her. 5688066[/snapback] bare hyggelig du, å takk for svar Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hva syns dere? Noe jeg burde forbedre/endre på? EDIT: Forferdelig rotete Endret 4. mars 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
amarios Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Skifta ui igjen, syns den serpents ruin greia var for uoversiktlig. Tilbake til det enkle og funksjonelle med noe ekstra Lenke til kommentar
superreven Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Skifta ui igjen, syns den serpents ruin greia var for uoversiktlig. Tilbake til det enkle og funksjonelle med noe ekstra 5697553[/snapback] Hvilke mods/addons bruker du her? Bars ligna litt på BibMod sine, men kanskje en nyere versjon en det jeg bruker... edit: ved nærmere ettersyn er vel dette nurfed? Endret 4. mars 2006 av superreven Lenke til kommentar
amarios Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 bruker insomniax bibmod bars og noe discord art/unit frames+en del andre addons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå