Hawtz Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Satt og kjeda meg litt så jeg lagde en ny UI til min warlock Skaff deg en fin font, imo.. Ellers var det grei UI, men ikke helt min stil.. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Min. Minimalistisk den. Synes dog du burde skaffe deg Fubar, SimpleMiniMap og noen finere textures til healthbarene Endret 29. desember 2007 av Fantrullen Lenke til kommentar
Xint Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Min. Minimalistisk den. Synes dog du burde skaffe deg Fubar, SimpleMiniMap og noen finere textures til healthbarene Han kan da ha FuBar på auto-hide. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tenkte jeg ikke på^^ Personlig liker jeg å ha den vist hele tiden (: Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har brukt denne en stund nå (med små justeringer innimellom). Jeg liker standard minimap, så derfor bytter jeg det ikke ut. Har ikke mer på skjermen enn jeg trenger å se. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 MittParadoX: What's up with the guildchat? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Sensur, kanskje? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ja stemmer det. gjorde bare guild chatten litt uleselig^^ Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Fant ut at jeg egentlig var enig med 'Krattlusker' så jeg brukte noen timer på å lage en mer minimal UI. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Min. Hva heter de unitframsene og actionbarsene, ja kort og godt hva heter interfacen? hadde den før husker jeg.. har vært borti flere, men husker knapt hvem som var hvem.. etter en lang pause har jeg startet opp igjen, og alt jeg husker fra interface er ting som Photek, Nurfed, og noe mer Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Fant ut at jeg egentlig var enig med 'Krattlusker' så jeg brukte noen timer på å lage en mer minimal UI. Hva syntes dere? Folk er alltid enig med meg. De tørr bare ikke innrømme det Den e fin den. Mye bedre enn ista o: Skal linke bilde av min senere. Har det ikke på laptopen ;] Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det var vel NerosMind eller noe som ville ha UIen min: Her er den. Det er masse addons i interfacemappen som ikke er aktive, men de skal være disabled by default. Ang. profiler så skal Class: Rogue funke på de aller fleste addons. PM meg om det ikke funker. Filefront Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Den var fin og ryddig Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Få se i full størrelse da Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Få se i full størrelse da how ? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Min UI Den var deilig. Hvilken addon bruker du til buffs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå