Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ooh, du bruker den fortsatt? Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ooh, du bruker den fortsatt? Ofclol Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Finfint resultat av lan i skoletiden. Pewpew! Lenke til kommentar
pydi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 jobber med en ny en, slik ser den ut foreløpig: Lenke til kommentar
Xint Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 jobber med en ny en, slik ser den ut foreløpig: Jobb heller med å få noen keybindings ^^, Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 http://bildr.no/view/121712Noen som har tips til forbedringer hos meg eller? ikke for å være slem men , jeg kan ikke dy meg.... hva med å skaffe seg et par briller? den raid interfacen din er GIGANTISK Smertelig klar over det, men det hjelper fryktelig godt på når en skal reagere raskt, og når det virkelig trengs.... det eneste jeg mer eller mindre gjør er jo å heale; les raidhealing... med andre ord er det jo nettop unitframsa jeg ser mest på mens jeg spiller Bruk Grid, mye bedre addon hvis du healer, og den tar mye mye mindre plass Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Lol om du har Photek ikke gidd ålast opp bilde av den... er så lei av alle som har photek og har modifya pittelitt på den. Har photek selv og synes det er en knall UI men helt ærlig ikke gidd show off med den, den begynner å bli litt vel gammel Da er det fint å ha deg da som kan si hva man skal og skal ikke poste Endret 17. desember 2007 av Jlona Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) mekket meg nytt ui på shamanen i dag, ble ganske fornøyd selv, tips til forbedringer? Endret 17. desember 2007 av Leifi93 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg har et, upload til meg Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 mekket meg nytt ui på shamanen i dag, ble ganske fornøyd selv, tips til forbedringer? Fjern den grå kanten, og skift teksturer på Unit frames så blir det råbra ^^ Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Meh, merker jeg er litt rusten på dette, men liker den nå litt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Spiller du på WoWScape? Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) mekket meg nytt ui på shamanen i dag, ble ganske fornøyd selv, tips til forbedringer? Fjern den grå kanten, og skift teksturer på Unit frames så blir det råbra ^^ mener du kanten rundt chatten?, btw noen som vet hvilken actionbars som er på photek ui X,6? Har så sinnsykt lyst på det designet. Endret 18. desember 2007 av Leifi93 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 bartender3 og cycircled i photek pakka Lenke til kommentar
gholie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Min UI for øyeblikket, kom gjerne med tips til forbedringar. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Meh, merker jeg er litt rusten på dette, men liker den nå litt. Sweet unitframes. Dog, _hater_ stripene over skjermen o_o Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kjedet meg så vakent idag så jeg fant ut at jeg skulle endre litt på uiet, fant en pakke på curse og endret litt på den(Photek).Syntes det ble ganske bra jeg fin den. Men, ta aura baren og dra den enn anelse til høyre. Slik at den blir synkron med baren under. Også ville jeg bytta ut pearl med pitbull. Da var det kanskje på tide at jeg poster mitt nye ui, det er ikke jeg som har laget det. Det er en ferdig pakke som ligger på www.curse.com hvis noen skulle ønske det. Den ligger under navnet Photek. I raid: Uten raid: Mindre chatt både frames og font imo. Også hvilke raid frames er det der ? >_> Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Oppdaterte actionbars, liker disse mer en de "gamle" Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 endra en del på mitt siste ui, og kom opp med dette i stedet: Vær snill å gi meg respons om hva dere synes kunne vært annerledes/bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå