Bjonski Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Mitt ui: Combat(ikke noe annerledes, bare Necrosis som er åpen): Addons: -TrinityUI -Necrosis -Pitbull -Titanpanel -Atlas + loot -Dmg meter Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da var det kanskje på tide at jeg poster mitt nye ui, det er ikke jeg som har laget det. Det er en ferdig pakke som ligger på www.curse.com hvis noen skulle ønske det. Den ligger under navnet Photek. I raid: Uten raid: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Warrior UI. Det er naturlig nok uferdig i forhold til plassering av skills og denslags, da jeg som level 21 ikke akkurat har alt sammen enda. Rammen for plasseringen burde være synlig, dog. :> Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sånn, da har jeg mekka nytt ui.... som nevnt tidligere var det jeg hadde fra før av relativt "bloated". Er ganske så fornøyd med dette da jeg har satt det sammen selv, og ikke lastet ned noen ferdig pakke. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er det på none måte mulig å få pets inn i Grid? Jeg har en lei uvane av bare å se på Grid når jeg healer selv om jeg har petbaren rett ved siden av er det sjeldent jeg ser på den =/ Lenke til kommentar
Faber Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 lite showoff i denna tråden:/ her er en ui jeg plukka opp, holder fremdeles å tweake på den snasn minimalistisk Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Uten raid: Der snakker du jo med meg ^^ Edit: Jeg er Sokk Endret 11. desember 2007 av Aslas Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Meh, lenge siden jeg posta noe her nuh.. Slang opp den gamle priv'servern og starta å mekke unitframes: Liker de so far. Endret 13. desember 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hva syns dere? Fikk en mail som spurte om hvilke addons jeg bruker, så kan vel liste de opp her: EePanels - make the bottom blackground Bongos2 - set up all the action bars, key bindings, xp bar, etc. One of the best addons. Highly configurable Cycircled - Allows you to have a shiny squares, circles, etc in your buttons. X-perl raidframes Simpleminimap (I think) - Allows you to move and scale your minimap, also makes it a square. DetachedMiniButtons - Allows you to move around your minimap buttons CT_BuffMod - An alternative buff display mod decursive - debuffed mod Quartz - Diferent cast bar, you can choose pattern, size, place it whereever you want. HolyHope - Paladin mod for blessings and seals, also includes hearth stone and mount buttons. Pallypower - for Greater Blessings. Used more for parties or raids. 25 man raids, all paladins must have it. Very helpfull. ct_core - to move tooltip, remove chat arrows, enable scrolling on chat text, etc Recount and omen damage meters an threat metters titan bar - for the gold, durability etc Tok det fra en annen post jeg skrev på engelsk et annet sted Endret 14. desember 2007 av Richard_87 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Mulig jeg har satt funksjonalitet ganske høyt over design på min nyeste, men den fungerer i alle fall slik som jeg vil: Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ser da bra ut imo. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Mulig jeg har satt funksjonalitet ganske høyt over design på min nyeste, men den fungerer i alle fall slik som jeg vil: Kunnne du tenke deg å last den opp? xD Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nydelig interface, hadde gjort meg en stor tjeneste ved å laste den opp Eneste problemet er at hver gang jeg laster ned en ui pakke greier jeg ikke å få den til slik den ser ut på bilder og sånt Vet ikke hvorfor, men ting er altfor store og steder de ikke skal være i forhold til bildene. Lenke til kommentar
Sati Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nydelig interface, hadde gjort meg en stor tjeneste ved å laste den opp Eneste problemet er at hver gang jeg laster ned en ui pakke greier jeg ikke å få den til slik den ser ut på bilder og sånt Vet ikke hvorfor, men ting er altfor store og steder de ikke skal være i forhold til bildene. Da har du glemt å fikse på WTF-mappa Les readme som følger med. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) http://files.filefront.com/Perja+UI+v10zip...;/fileinfo.html Readme er oppskrytt. Bytt om på ''youraccountnamehere'', ''yourcharacternamehere'' og ''yourservernamehere'', det betyr at du IKKE skal bytte om på mappa der det står ''Account''. Endret 16. desember 2007 av PSV Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Kjedet meg så vakent idag så jeg fant ut at jeg skulle endre litt på uiet, fant en pakke på curse og endret litt på den(Photek). Syntes det ble ganske bra jeg Endret 16. desember 2007 av Jlona Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Lol om du har Photek ikke gidd ålast opp bilde av den... er så lei av alle som har photek og har modifya pittelitt på den. Har photek selv og synes det er en knall UI men helt ærlig ikke gidd show off med den, den begynner å bli litt vel gammel Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Min UI nå, brukt veldig lenge. Liker å ha størst mulig visual, altså at UIen dekker minst mulig. Litt ymse her, dog. Ittno fancypancy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå