Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva syns dere?

wowscrnshot1kh1jo6.th.jpg

Fikk en mail som spurte om hvilke addons jeg bruker, så kan vel liste de opp her:

EePanels - make the bottom blackground

Bongos2 - set up all the action bars, key bindings, xp bar, etc. One of the best addons. Highly configurable

Cycircled - Allows you to have a shiny squares, circles, etc in your buttons.

X-perl raidframes

Simpleminimap (I think) - Allows you to move and scale your minimap, also makes it a square.

DetachedMiniButtons - Allows you to move around your minimap buttons

CT_BuffMod - An alternative buff display mod

decursive - debuffed mod

Quartz - Diferent cast bar, you can choose pattern, size, place it whereever you want.

HolyHope - Paladin mod for blessings and seals, also includes hearth stone and mount buttons.

Pallypower - for Greater Blessings. Used more for parties or raids. 25 man raids, all paladins must have it. Very helpfull.

ct_core - to move tooltip, remove chat arrows, enable scrolling on chat text, etc

Recount and omen damage meters an threat metters

titan bar - for the gold, durability etc

Tok det fra en annen post jeg skrev på engelsk et annet sted :p

Endret av Richard_87
Lenke til kommentar

Nydelig interface, hadde gjort meg en stor tjeneste ved å laste den opp :) Eneste problemet er at hver gang jeg laster ned en ui pakke greier jeg ikke å få den til slik den ser ut på bilder og sånt :p Vet ikke hvorfor, men ting er altfor store og steder de ikke skal være i forhold til bildene.

Lenke til kommentar
Nydelig interface, hadde gjort meg en stor tjeneste ved å laste den opp :) Eneste problemet er at hver gang jeg laster ned en ui pakke greier jeg ikke å få den til slik den ser ut på bilder og sånt :p Vet ikke hvorfor, men ting er altfor store og steder de ikke skal være i forhold til bildene.

Da har du glemt å fikse på WTF-mappa ;)

Les readme som følger med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...