Moonshield Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skrudd ned overall scale. Bedre NÅ da? Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 ikke vondt ment, men jeg får vondt i hodet og øynene med tanke på det ui'et ditt fancypants at du orker å spille slik er et mirakel. Men smak og behag Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Ser ikke problemet egentlig, er uvant med buffs der oppe. Vurderer å fjerne titanbar. Er bare i veien, bruker ikke alt der en gang, utenom durabillity, som egentlig er waste. Edit: Fjernet, mye bedre plass nå, ser skjermen mye bedre, gjort noen ting mindre. Men veit ikke hvor jeg skal ha buffs. Og CleanMinimap addonen funker faen ikke. =< Endret 13. november 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 det er fargen og størrelsen på unitframes/partyframes jeg ikke liker. men som sagt, smak og behag syntes du har UI Scalen for høy. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har unitframes etter farge på class, lock er lilla, mage er lyseblå, druid er oransj, hunter er grønn, priest er hvit, warr er brun, du fatter. ;p Og jeg syntes scalen er lav. Hva syntes du er høy scale? Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg tror mye ville løst seg hvis du gjør unitframes litt mindre. I mine øyne er det igrunn dette som bruker opp mye av plassen. Klarer du å skalere dette ned litt, ville det gjort mye Oppløsningen kan vel også settes opp litt og scaling kan fortsatt settes ned noen hakk. Ellers ser det helt OK ut Endret 13. november 2007 av Intimvask Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 3x12 actionbars er fortsatt litt overkill, er det ikke? Hvertfall med sånn scale og farger. Tar fortsatt for mye skjermplass. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Han kan jo selvfølgelig sette de tre actionbarene litt nærmere hverandre for å spare litt mer plass, men det er ikke noe jeg ville pirket på. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 3x12 actionbars er fortsatt litt overkill, er det ikke? Hvertfall med sånn scale og farger. Tar fortsatt for mye skjermplass. Faktisk ikke, bruker stort sett alt på hver eneste bar, så det er nødvendig. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Her er min UI og 3x 12 er ikke for mye. Noen forslag til forbedring pa denne? Jeg trenger en minimap addon sa skal jeg flytte den ned til hoyre for actionbars tenkte jeg. Endret 13. november 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du bruker alt i den scalen? Mouseovers? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du bruker alt i den scalen? Mouseovers? Skjonte ikke jelt hva du mente, mend et er hvordan den ser ut mens jeg spiller ja. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Det var til Fancypants. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ser ikke problemet egentlig, er uvant med buffs der oppe. Vurderer å fjerne titanbar. Er bare i veien, bruker ikke alt der en gang, utenom durabillity, som egentlig er waste. Edit: Fjernet, mye bedre plass nå, ser skjermen mye bedre, gjort noen ting mindre. Men veit ikke hvor jeg skal ha buffs. Og CleanMinimap addonen funker faen ikke. =< 1) Flytt buffbaren ned og gjør den mindre. 2) Forminsk Playerframes, spessielt partyframes som va gigantiske 3) Samle Buffs på eigen bar 4) Trenger ikkje Hurtigknapp til tailoring, heartstone og du trenger bare abolish disease (fjern cure disease) 5) Du kan lage slik at du har holy spells på ein bar og shadowspells på ein bar, og slik at du kan skifte mellom bars med hurtigknappar. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ser ikke problemet egentlig, er uvant med buffs der oppe. Vurderer å fjerne titanbar. Er bare i veien, bruker ikke alt der en gang, utenom durabillity, som egentlig er waste. Edit: Fjernet, mye bedre plass nå, ser skjermen mye bedre, gjort noen ting mindre. Men veit ikke hvor jeg skal ha buffs. Og CleanMinimap addonen funker faen ikke. =< 1) Flytt buffbaren ned og gjør den mindre. 2) Forminsk Playerframes, spessielt partyframes som va gigantiske 3) Samle Buffs på eigen bar 4) Trenger ikkje Hurtigknapp til tailoring, heartstone og du trenger bare abolish disease (fjern cure disease) 5) Du kan lage slik at du har holy spells på ein bar og shadowspells på ein bar, og slik at du kan skifte mellom bars med hurtigknappar. 1. Kan ikke, fordi jeg har debuffs under. 2. Gjord det nå, de var veldig brei. 3. Buffs er på egen bar. 4. Bruker tailoring ofte. Og god idè med Hstone og Abolosh. 5. Bruker ikke noe annet enn Flash Heal, Renew O.l, Holy fire for morroskyld. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) 1. Kan ikke, fordi jeg har debuffs under. formisk buffbaren 2. Gjord det nå, de var veldig brei. bra 5. Bruker ikke noe annet enn Flash Heal, Renew O.l, Holy fire for morroskyld. ok, men lag eigen bar til dei som du skifter til når du må heale, ellers trenger du dei ikkje gjerne smell opp eit bilde så eg får sjå korleis det ser ut nå Endret 13. november 2007 av imastard Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nå såg det my bedre ut Fancy usikker på hvilken buffbar du bruker, men de fleste kan "Grow uppwards" Da vil du frigi enda mere plass når du har lite buffs og debuffs. (viss du flytter den helt ned) Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bruker Elk's buffbars. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da er jeg maks fornøyd me UI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå