Acurus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Min atm. Noen tips? jeg ville flytta Combatlogen ned til høyre, også ville jeg brukt Simplecombatlog istede for den orginale. Ellers synst jeg den såg super digg ut! Endret 9. november 2007 av kule-ku Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hey. lurer på om noen kan gi meg noen tips til hvilke ui jeg burde skaffe meg, er hunter, (lvl45) er rotete og dårlig det jeg har no noen tips og hvor dem kan lastes ned fra? takk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Foreslår å mekke selv... Da får du det akkurat slik du vil ha det, hvis du laster ned pakke ville jeg lastet ned noe som denne Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg liker å mekke UI selv. Før har jeg brukt Nurfed. Jeg har pleid å laste ned slike addon som gjør at jeg kan forandre barene mine, endre på dem, bevege dem rundt på skjermen etc. Og så pleier jeg å laste ned Perl frames, som gjør Unit Frams lit kulere. Men xPerl funker ikke. Nurfed funker ikke. Kan noen anbefale noen slike addons som jeg er på utkikk etter? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) AG_untiframes, og Bartender3. Det slayer max! Endret 11. november 2007 av kule-ku Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har satt sammen et UI av perlUI frames, bartender3 og easy casting bar. Skal gjøre det litt bedre etter hvert, men jeg liker det. Enkelt og greit; Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Rett og slett nydelig ui Kanskje den kunne vært litt mer balansert men d jobber du sikkert med. Mulig eg kopierer den litt Mulig du vil få noen spørsmåler. Er noob med addons Endret 12. november 2007 av Zelda_ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er ikke helt fornøyd med den. Forslag til forbedringer o.l? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Slett hele driten og begynn på nytt. Neida, men det er for stort og tar 50% av skjermplassen din. Senk hele rammene, legg alt med tekstur bak, reduser størrelsen, fjern bag-og-game-meny. Da vil det løsne litt opp. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Sett fubar på toppen Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Min raid UI: Grunnen til at gearet mitt er så "dårlig" er at jeg rerollet horde for ca 2 måneder siden. Ganske personlig UI, men har hatt den en god stund nå. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hvilken addon er raid framesa? Og viser den om folk i raidet har debuffs på seg? Endret 13. november 2007 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvilken addon er raid framesa?Og viser den om folk i raidet har debuffs på seg? Modifisert grid. Den viser debuffs. Du kan bestemme hvordan selv, og du kan adde spesielle debuffs som ulike bosser har slik at de kommer som et icon i midten av "HP baren" når de får den. Helt klart den beste raid UI'en synest jeg. Har raidet siden MC og prøve mye forskjellig. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 For healers er det ingenting som slår Grid til raiding. (pr i dag) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Rett og slett nydelig ui Kanskje den kunne vært litt mer balansert men d jobber du sikkert med.Mulig eg kopierer den litt Mulig du vil få noen spørsmåler. Er noob med addons Bare last ned FuBar og perl UIframes, er alt du trenger. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Slett hele driten og begynn på nytt. Neida, men det er for stort og tar 50% av skjermplassen din. Senk hele rammene, legg alt med tekstur bak, reduser størrelsen, fjern bag-og-game-meny. Da vil det løsne litt opp. Bedre? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fortsatt veldig stort i mine øyner. Du kan for ekspemel flytte titanbar opp øverst. Da blir det fort litt mere plass. Men ville gjort rammene en god del mindre. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Fancypants: For all del ha det slik, men jeg ser en fordel i å ha litt større "rom" på skjermen uten så mye UI-elementer. Hva har du UI scalen din i? Jeg har den på 73%, da får du plass til mye samtidig som spell-buttons ikke blir så små. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 @Fancypants: Imo, egentlig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå