SkummelType Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hei du rotet! Photek X.5 ftw. Kjekt med Fu-Addons! Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Min UI da jeg spilte ;-) En god stund før TBC om jeg husker rett. Funket fint den :!: Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvilken mount er det? Er den ekte eller lagd i photo-shop? xD Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvilken mount er det? Er den ekte eller lagd i photo-shop? xD http://www.wowhead.com/?item=33225 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Frekt. Kan jeg få? :o Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvor kan jeg få kjøpe sanne Loot Cards ? fikk lyst på en sann mount hehe Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Hvor kan jeg få kjøpe sanne Loot Cards ? fikk lyst på en sann mount hehe Du kan ikke kjøpe lootcards, med mindre du vil bruke flere tusen kroner på Ebay. Slike kort er på en måte sjeldne drop i WoW-TCG-et. Endret 5. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
imastard Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noken tips angående UI'en min? Veit at eg må fikse litt på buffbar og minimap. Noen som veit om ein kan endre litt på vinkel på portraits, slik at eg får med heile ansiktet til charen min? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Første gang jeg har sett deg med en grei UI. :> Uansett så anbefaler jeg deg å senke størrelsen på både untiframes og actionbars et par hakk. Frigir litt plass. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Likte den sånn som den var jeg, ikke alle som liker minimale ui's... Men hvilke unitframes bruker du? Pitbull? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Likte den sånn som den var jeg, ikke alle som liker minimale ui's... Men hvilke unitframes bruker du? Pitbull? jepp. kjeme ikkje til å minska meir på unitbars og actionbars, då eg ikkje har bruk for meir plass enn det eg har. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kanskje flytte buffs oppe i høyre litt mer sentralt på skjermen? vet ikke helt hvor jeg ville satt de men... Lenke til kommentar
imastard Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kanskje flytte buffs oppe i høyre litt mer sentralt på skjermen? vet ikke helt hvor jeg ville satt de men... buff bar og minimap skal fikses på, men er ikkje heilt sikker på kvar dei skal plasserast. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Foreslår den addonen som gjør at knappene på minimappet (til alt "søplet") blir samla et sted, husker ikke navnet i farten, men ligger på en av siste sidene i Ui-hjelp-tråden... Edit: Het detachedminibuttons. Til og med en link. http://wow.curse.com/downloads/details/3997/ Endret 8. november 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Joda, min ui nå tildags, helt grei og enkel.. ..Forresten, noen som vet om en annen addon enn Cartographer? Får den ikke til å fungere lenger, lastet ned ny versjon fra files.wowace.com, men fungerte heller ikke. MinN_v_rendeUI.bmp Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noken tips angående UI'en min? Veit at eg må fikse litt på buffbar og minimap. Noen som veit om ein kan endre litt på vinkel på portraits, slik at eg får med heile ansiktet til charen min? Noen tips fra meg: - Unit frames : Sikker på at du ikke vil få på en annen farge/evt. mørkere på det livet som er tapt? Synes ikke det var så veeldig lett å se hvor mye liv som var tapt på mobben du slåss med. - Minimap ikoner: Som Kuldesjokk sier, så ser det litt rotete og uryddig ut oppe på minimappen din, last ned addonen som gjør at du kan flytte på disse. - Borders : Farg bordersa på panelene til høyre og venstre, mulig det er bare meg, men jeg syns hvit ser helt horribelt ut, og gir en slags ''jalla'' følelse. Legg også gjerne til en border på det panelet i midten. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Min atm. Noen tips? Endret 8. november 2007 av xaviator Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Last ned; FuBar SW_Stats (eller lignende) Flytt minimappet nederst i høyre hjørne Last ned Buffalo2 og få de til å "vokse" oppover (vist på min UI et par poster nedenfor) Fjern portrait på target of target Prøv å fjern flest mulige addon-configuartion-knapper fra minimappet Lykke til. EDIT: Dette er da min mening om hva som hadde tatt seg bra ut, jeg har ikke peiling på om du har noe hidden bak der, som bare vises når du er i raid/combat/whatever. Endret 8. november 2007 av Guka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå