amarios Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Sånn ser min ut nå, for det meste Caith UI v10.2 med noen modifikasjoner. Endret 28. oktober 2007 av amarios Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Driver og lager ny UI.. Hva synes dere so far? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Sånn ser min ut nå, for det meste Caith UI v10.2 med noen modifikasjoner. Fikk ikke caith ui til og fungere på laptop, selv om den har den oppløsningen som Caith sier skal være optimal for UI'et. Endret 29. oktober 2007 av B-QL Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Driver og lager ny UI.. Hva synes dere so far? Helt forferdelig. Ingen struktur, bare masse knapper og funksjoner som er helt malplassert. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Driver og lager ny UI.. Hva synes dere so far? Helt forferdelig. Ingen struktur, bare masse knapper og funksjoner som er helt malplassert. Alt er sentrert mot midten for bedre oversikt. Hvordan jeg plasserer knappene mine har vel ingenting å gjøre siden _alt_ er keybinda.. Hvor mangler det struktur? Alt er jo bare lina opp da :o Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Alt er sentrert mot midten for bedre oversikt. Hvordan jeg plasserer knappene mine har vel ingenting å gjøre siden _alt_ er keybinda.. Hvor mangler det struktur? Alt er jo bare lina opp da :o Det der er ikke oversikt i mine øyne. Helt konkrete eksempler på hva jeg mener er dårlig oppsett av UI: - 'You gain first aid'. Hvorfor dukker teksten over knappene dine? - Unitframesene dine er jo helt borte i natta. De ligger som om de er bare kastet utover. - Castingbaren din ligger under knappene dine. Jeg pleier som regel å hvile øyene mine sånn ca. på midten av skjermen, og jeg prioriterer heller castingbar fremfor knapper. - Og hvis du sier at alt er binda, hvorfor er knappene så sabla store? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Downscala det litt nå.. Har combat teksten min der siden jeg har hatt den der siden jeg startet med sct for rundt 2 år siden. (Der øyna mine går for teksten) unitframes ligger nærme midten for bedre oversikt.. Castingbar brukes bare for Great White Kodo som en warrior (slam er uaktuelt i arena) Som en arena warrior må jeg ha store unitframes og spesielt stor target casting bar for perfekte pummels (changetarget pummel anyone) Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva heter de bar'ene nederst på skjermen som mange har? Som en slags bakgrunn for action-barene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 CT_Viewport og Skinner tror jeg kan gjøre det. http://files.wowace.com/Skinner/Skinner-r53250.zip http://www.ctmod.net/downloads/ Lenke til kommentar
jlek Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Driver på med nytt UI. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det var et ineressant UI. Dog skjønner jeg ikke at du klarer å spille med de egendefinerte spell-icon'ene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvordan fr dere spell rutene til og bli mindre? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Nytt ui Endret 3. november 2007 av eXploid Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Reserverer post nr.3000 for min inkommende imba UI, sitter på bærbare atm så screen kommer senere. Denne posten ble postet under ikke huskbar tillstand, please delete Endret 4. november 2007 av Emblazer Lenke til kommentar
maglame Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Reserverer post nr.3000 for min inkommende imba UI, sitter på bærbare atm så screen kommer senere. Driti ut Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Reserverer post nr.3000 for min inkommende imba UI, sitter på bærbare atm så screen kommer senere. Driti ut Hæ? Min ui forresten: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Han sa han skulle sikre post nr. 3000, men så fikk han ikke den. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Har noe småplukk igjen men ellers fungerende ui selv om det ikke er det peneste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå