shabador Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hva heter moden som gir slike halvbuer ved siden av characteren med hp/mana/rage? Mulig jeg er blind osv, men har ikke fått det med meg. 5616412[/snapback] Mange forslag over, men den HUD'en jeg har vært mest fornøyd med er DHUD: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3085 Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hva heter den moden som gjør at man kan se damage done, har lyst på den... Link? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hva heter den moden som gjør at man kan se damage done, har lyst på den... Link? 5618641[/snapback] http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=791 Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Bare pingler bruker addons! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Bare pingler bruker addons! 5618763[/snapback] Ja, selvsagt. Det er bare idiotisk å få flere funksjoner slik at man sparer tid, samt får en bedre spillopplevelse... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Først: Jeg var sarkastisk, ref smileyen.. En bedre spillopplevelse fordi man bruker autobuffs, autodebuffs, decursive og lignende? Det er klart, dere skal få lov til det. Og det er jo mye spennende der ute, men jeg har satt meg som mål å la være å bruke noen addons, ihvertfall foreløpig. Men jeg gjør det på gamle måten, og legger opp macroer for de forskjellige rankene av healing touchene på druiden f.eks, og vet jo omtrent hvor mye den vil heale for og kaster deretter. Det er noe mer utfordrende kanskje? Derfor liker jeg det. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Først: Jeg var sarkastisk, ref smileyen.. En bedre spillopplevelse fordi man bruker autobuffs, autodebuffs, decursive og lignende? Det er klart, dere skal få lov til det. Og det er jo mye spennende der ute, men jeg har satt meg som mål å la være å bruke noen addons, ihvertfall foreløpig. Men jeg gjør det på gamle måten, og legger opp macroer for de forskjellige rankene av healing touchene på druiden f.eks, og vet jo omtrent hvor mye den vil heale for og kaster deretter. Det er noe mer utfordrende kanskje? Derfor liker jeg det. 5618856[/snapback] Man kan greie seg uten addon helt fint, men instalerer du dem vil du aldri være for uten. Nevner bare Titan Panel og Itemrack For meg er wow nytteløst uten dem. Tenk bare på å bytte mount gear manuelt hver gang selv fra baggene dine.. Eller for en warrior som gjerne har 3 sett med gear og skifte alle delene manuelt.. Det er bare to eksempler på noe addons kan gjøre for deg, som i bunn og grunn er både tidkrevende og gørr kjedelig i utgangspunktet. Lenke til kommentar
czr Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Fikset litt på Ui`en min i går. Er ikke helt fornøyd enda, men det hjelper seg. Prøver å går gor en så clean look som mulig. Jeg bruker Nurfed, MoveAnything og flexbar. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Der var den nye UI-en på plass. Inspirert av UI-en fra The Hunt-filmene. Det eneste jeg lurer på er navnet på den addonen som gjør at du kan forandre farge og opacity på chaten. Jeg bruker: -Onebag -Atlas -Auctioneer -Carnival Enemy Cast Bar -Crit Line -CT -Discord Action Bars -Discord Unit Frames -eCasting Bar -Equip Compare -Gatherer -GFW Hunters Helper -ICU -GEM -MobInfo -Monkey Quest -MoveAnything -Quick Loot -Quu Spell Alert -Range Help -Recap -Sorrens Hunter Timers -Spell Alert -Titan Hva synes folket? Endret 21. februar 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Skarstad: jeg trodde ikke du trengde addon til det.. bare høyreklikke på fanen som dukker opp når du hovrer over den? trodde farge, størrelse og opacity settings var der? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er det? Hahahaha! *føle seg dum* Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Får vel slenge opp ein da. Lagt det selv med DUF og DART Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 jada her er min som ser slikut ja a Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) hva heter den addonen som gjør at det står hp og manaen over der karakter bilde er?? link? skrev kanskje litt rart Endret 25. februar 2006 av Rockna Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Holder på å fixe min UI. Har et irriterende problem. Vis du ser på bildet ser du at texten som kommer når jeg holder musa over en totem går ut til høyre. Å ser ikke va som står. Noen som vet hvordan jeg kan fixe dette ? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Går utifra at du har Tooltip anchor på Musa, hvis du bruker en spesiell addon som gjør om på Tootlipen din så kunne du kanskje gjort sånn at den hadde fått anchor på et spesielt sted bortsett fra Musa. Hvis du ikke bruker en addon som har det så kan du bruke AF_Tooltip Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Går utifra at du har Tooltip anchor på Musa, hvis du bruker en spesiell addon som gjør om på Tootlipen din så kunne du kanskje gjort sånn at den hadde fått anchor på et spesielt sted bortsett fra Musa.Hvis du ikke bruker en addon som har det så kan du bruke AF_Tooltip 5663082[/snapback] Skal prøve det Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Stadig under utvikling og utbytting, men dette er dagens. Blei bitt av Reborn basillen som så mange andre, men måtte jo modifisere litt. La til en del ting jeg liker, og fjerna litt jeg ikke likte. Endret 26. februar 2006 av kule-ku Lenke til kommentar
amarios Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Ble lei av en minimalistisk og kjedelig ui så jeg fiksa noe artwork, ble ganske fornøyd. (Er enda ikke ferdig, kan anse dette som en "beta" av ui'en min ) edit: har ordna 3models for party frame's, legger ut screenshots av hvordan det ser ut i gruppe/raid senere i dag Endret 28. februar 2006 av amarios Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Min UI kan dere få se på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå