Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nei, de man bruker. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Ettersom jeg er veldig opptatt av addons/UIet/Interfacet(kall det hva du vil)når det gjelder WoW, så tenkte jeg at det kunne vært artig å se hvordan UIet til resten av folket ser ut. Fra første post, står ingenting om selvkomponerte UI's. Endret 19. oktober 2007 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Satt faktisk akkurat å kikka på første post, la merke til at det ikke sto noe om det nei. I give up, the trophy is yours Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 snekret meg en ny en idag: Du har vel ikke lyst å dele den UI'en med oss andre? Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 snekret meg en ny en idag: Du har vel ikke lyst å dele den UI'en med oss andre? Den hadde jeg likt og prøvd ut selv også. Meget elegant! Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Tbh Combatshot i morra om folk er interesserte. Endret 20. oktober 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Min nye interface snart ferdig: Det jeg trenger hjelp til er å finne ut hvordan jeg kan flytte buffbars og auras rund hvor jeg vil, og hvordan jeg får vekk de bokstavene / tallene over auraene. De tallene er key bindings fra bongos, men aner ikke hvordan jeg kan "cleare" de. EDIT: Har fått til buffsa osv nå, eneste jeg ikke vet hvordan jeg gjør er å fjærne de tomme keybindsa over auraene... Endret 20. oktober 2007 av Richard_87 Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Min nye interface snart ferdig: Det jeg trenger hjelp til er å finne ut hvordan jeg kan flytte buffbars og auras rund hvor jeg vil, og hvordan jeg får vekk de bokstavene / tallene over auraene. Bokstaver / tall; Bongos: /bongos - trykk på ActionBar - Huk vekk show hotkeys Om du bruker bartender, så unlock barene (/bar lock) høyreklikk på aurabaren, og huk bort "Show hotkey" Buffs: Buffalo2. Endret 20. oktober 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har brukt Caiths UI såpass lenge nu at det hadde blitt snålt å skifte. Snerten Hvor laster man den ned? Vil den i så fall funke med tanke på stancer (druid, warrior) og pet (hunter, lock)? Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Min nye interface snart ferdig: Det jeg trenger hjelp til er å finne ut hvordan jeg kan flytte buffbars og auras rund hvor jeg vil, og hvordan jeg får vekk de bokstavene / tallene over auraene. Bokstaver / tall; Bongos: /bongos - trykk på ActionBar - Huk vekk show hotkeys Om du bruker bartender, så unlock barene (/bar lock) høyreklikk på aurabaren, og huk bort "Show hotkey" Buffs: Buffalo2. Takk, det fungerte fint Her er resultatet: Endret 20. oktober 2007 av Richard_87 Lenke til kommentar
pydi Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 snekret meg en ny en idag: Du har vel ikke lyst å dele den UI'en med oss andre? Den hadde jeg likt og prøvd ut selv også. Meget elegant! http://hosted.filefront.com/pydi Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har brukt Caiths UI såpass lenge nu at det hadde blitt snålt å skifte. Snerten Hvor laster man den ned? Vil den i så fall funke med tanke på stancer (druid, warrior) og pet (hunter, lock)? http://www.bellum-potentiae.de/forum/viewtopic.php?t=3674 v10.1, får teste det på warrioren min og se om det funker Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Får legge ut min jeg også. Er Photek X som ligger i bunn, så har jeg modifisert den til slik jeg vil ha det Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har også en Photek i bunn, versjon 8.1 tror jeg. Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis det er Caith UI, hvorfor vise fram en annen sitt verk? Fordi det er UI'en han bruker. Vel, tittelen sier Show Off, altså man skal skryte av sin UI. Hva er da vitsen å poste andre sine UI? For å ta dems credit? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis det er Caith UI, hvorfor vise fram en annen sitt verk? Fordi det er UI'en han bruker. Vel, tittelen sier Show Off, altså man skal skryte av sin UI. Hva er da vitsen å poste andre sine UI? For å ta dems credit? tittelen sier vis oss ditt interface. hvis du da har en ui som du bruker, som er laget av eks: photek eller caith. Som så mange brukere av wow gjør. så viser de den. ferdig med den saken. slutt å sutre:) Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Min UI for noen levler siden... Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hentet inspirasjon fra diverse jeg har sett i denne tråden. Forresten, ikke se på oppsett av spells, og den mongolide blå buffrekka ovenfor de. Endret 21. oktober 2007 av Bzerkr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå