Moonshield Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Neinei, men dere skal ha alt så lite å fancy, ser bare støgt ut tbh. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Neinei, men dere skal ha alt så lite å fancy, ser bare støgt ut tbh. poenget er da at man ser mer av det du skal se, og ikke bare knapper osv Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen har fine ting som heter hotkeys Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Neinei, men dere skal ha alt så lite å fancy, ser bare støgt ut tbh. Morsom, du. Hva er poenget med å ha et bilde av karakteren din i unitframe-en, om ikke for at det skal være "fancy"? Bufftracker (som det står "Buffs and Tracking over - er ikke det litt unødvendig?) som tar en fjerdedel av skjermen i bredden, combatlog i tillegg til/i stedet for SCT, er ikke det også unødvendig? Endret 14. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jååda. Ny skjerm - ny UI. Brukte ikke så mye tid på den, så noe av det er litt rart plassert, og litt stort, men det er rett og slett fordi jeg ikke gadd å fikse på det før raid. Skal se om jeg gjør noen forandringer i løpet av morgendagen og får oppdatert posten min. Sorry for den dårlige kvaliteten. Endret 14. oktober 2007 av Guka Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Morsom, du. Hva er poenget med å ha et bilde av karakteren din i unitframe-en, om ikke for at det skal være "fancy"? Bufftracker (som det står "Buffs and Tracking over - er ikke det litt unødvendig?) som tar en fjerdedel av skjermen i bredden, combatlog i tillegg til/i stedet for SCT, er ikke det også unødvendig? Så har jeg SCT, og jeg har ikke giddet og fjerne bufftraker-anchoren. En fjerdedel? Javel ja. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvis du er fornøyd med hvordan du har din UI så spiller det ingen rolle hva andre sier. Ikke no vits å krangle om dette. Folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 enkelt og pent per-stian 30 keybindings hørtes heftig ut. trengs nok endel trening for å få det til å fungere mer effektivt enn mus Selv har jeg 42 keybindings Bruker et set med keybindings for 2 bars. Bruker musen til å scrolle ned for bar 1, og opp for bar 2. Sparer 10(11?) keybindings på det og får brukt flere spells på de mest komfortable tastene (q,e,r osv) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det trengs trening for å bruke mus også, og det er utrolig ineffektivt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jada! Slike linker gir en liten ferie. Noen poster fjernet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Begynner å komme seg nå Endret 18. oktober 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
maglame Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Begynner å komme seg nå Blir bra det der altså! Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ble faktisk ganske stilig Lenke til kommentar
win32 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Begynner å komme seg nå dæven! hva er det du bruker til actionbarsene? Lenke til kommentar
pydi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 snekret meg en ny en idag: Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har brukt Caiths UI såpass lenge nu at det hadde blitt snålt å skifte. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvis det er Caith UI, hvorfor vise fram en annen sitt verk? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvis det er Caith UI, hvorfor vise fram en annen sitt verk? Fordi det er UI'en han bruker. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Joa såpass skjønte jeg. Jeg har ihvertfall fått inntrykk av dette er en topic hvor man poster sine egne UI'er, altså slike som man har satt sammen selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå