Nutjob Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 ser det er en del med addons osv. her Er det noen her eller noen som vet hvor jeg får tak i denne Ui'en her?? http://www.youtube.com/watch?v=tHF11oKl1vk...related&search= Synes det så bra ut Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvis det er noen som føler de har litt mye tid, og er veldig flinke til å mekke UI's kan de gjerne sende meg en liten pm - har skisser jeg har holdt på veldig lenge nå (mange måneder) som aldri har blitt noe av pga. at jeg gir opp halvveis fordi det ser rævva ut :/ Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) oops Endret 28. september 2007 av Guka Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Da var Ui'n min ferdig Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hva heter map addoden du har der som gjør at du kan se herb/mining og mapnotes på minimap? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Svarer på denne. Det er Cartographer du ser på bilde. Må bare ta med Cartographer mining nå du laster ned. Wowace har den. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 kanskje feil tråd å spørre i, men ser man mapnotes på minimap også? Og kan man overføre mapnotes fra ctmap? Lenke til kommentar
t-b Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 bruker fremdeles ocularis sin gamle jeg, syntes den var knæsh. lagt mitt lille preg på den though:) 9592381[/snapback] Hva heter den fonten du bruker i chatten din? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 bruker fremdeles ocularis sin gamle jeg, syntes den var knæsh. lagt mitt lille preg på den though:) 9592381[/snapback] Hva heter den fonten du bruker i chatten din? 9612331[/snapback] den heter visst "teen" på clearfont2 font packen. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan får jeg den fonten jeg velger på ClearFont til å bli brukt på chaten? Jeg får det ikke til å fungere. :'< Lenke til kommentar
Defo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Yay! Nesten ferdig med ny ui etter siste patch. Tatt litt inspirasjon her. Skal poste bedre bilde når jeg får tweaket den litt til. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Vakker UI, defo. Clean og ryddig. Edit: SimpleMap funker ikke lenger hos meg. Jeg får ikke flyttet det lengere eller noe. Fordi jeg trykket disable en gang for lenge siden. Og jeg har prøvd å fjerne addonen, og legge den til igjen (noobish, i know). Men hva kan være feil? Dere som er pro's should know. Endret 4. oktober 2007 av FancyPants Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Etter å ha brukt andre sine ui pakker en god stund så fant jeg ut at det var på tide å lage en egen. I kamp Idle Idle 2 Tar gjerne imot forslag til forbedring osv Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Etter å ha brukt andre sine ui pakker en god stund så fant jeg ut at det var på tide å lage en egen. I kamp Idle Idle 2 Tar gjerne imot forslag til forbedring osv 9658559[/snapback] Flytt action barene et par pixler opp, sånn at de er sentrert på panelet, og skift tekstur på caith sine unitframes. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) hehe skal sentrere de straks. Men kommer til å beholde Caith sine settings, pga av de funker bra og passer med resten av ui'en. Edit: Kommer til å endre de, men kommer til å beholde så og si de samme fargene. Tenkte litt på å sette på portrett av player og target og sentrere det etterpå. Endret 8. oktober 2007 av SprEA Lenke til kommentar
kalken Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Min nye UI <{POST_SNAPBACK}> hei det så ut som en fin UI for min upandcoming rogue, men lurer på er det mye stress med å stille det inn eller er det piece of cake? og hadde vært herlig om du kunne gitt meg navn på addonsa, vet som regel hvor jeg finner de;) Endret 10. oktober 2007 av kalken Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Peace of cake, hihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå