Faber Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Du kan det der med å lage ui du ocularis:) Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ny patch, ny ui. Mind sharing? ;> 9588022[/snapback] Må bare luke ut en del bugs isåfall først. Ocularis = Pro. 9588146[/snapback] Ny patch, ny ui. Meget fin og stilren UI. 9588147[/snapback] Du kan det der med å lage ui du ocularis:) 9588266[/snapback] <3 Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Du kan det der med å lage ui du ocularis:) 9588266[/snapback] Enig med deg der. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Vakkert, men hvordan du får brukt dette effektiv skjønner jeg ikke. Greit at man kan bruke bindings, men det må bli ekstremt mange bindings. Jeg greier meg ikke uten 3 ganger så mange knapper.: Hvordan tar du potions raskt, eller bandasjer eller fear trinket for eksempel? Hva gjør du hvis du plutselig må kaste enslave i heroics? Eller hvis du skal kaste seed of corruption. Går du inn i bags hver gang du skal spise/drikke? Hvor er bags? Hvor er petmenu? Combatlog? Endret 27. september 2007 av Darx Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hotkeys, hotkeys, hotkeys. Jeg mouseoverer hearthstone og mat (autobar) Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Vakkert, men hvordan du får brukt dette effektiv skjønner jeg ikke. Greit at man kan bruke bindings, men det må bli ekstremt mange bindings. Jeg greier meg ikke uten 3 ganger så mange knapper.: Hvordan tar du potions raskt, eller bandasjer eller fear trinket for eksempel? Hva gjør du hvis du plutselig må kaste enslave i heroics? Eller hvis du skal kaste seed of corruption. Går du inn i bags hver gang du skal spise/drikke? Hvor er bags? Hvor er petmenu? 9588761[/snapback] Eg tipper hidden bindings Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Vakkert, men hvordan du får brukt dette effektiv skjønner jeg ikke. Greit at man kan bruke bindings, men det må bli ekstremt mange bindings. Jeg greier meg ikke uten 3 ganger så mange knapper.: Hvordan tar du potions raskt, eller bandasjer eller fear trinket for eksempel? Hva gjør du hvis du plutselig må kaste enslave i heroics? Eller hvis du skal kaste seed of corruption. Går du inn i bags hver gang du skal spise/drikke? Hvor er bags? Hvor er petmenu? 9588761[/snapback] Eg tipper hidden bindings 9588780[/snapback] Altså, jeg ser kanskje 20 knapper/funksjoner som mangler. Respekt til den som greier å binde samtlige knapper på tastaturet og bruke det effektivt. Men at det ser bra ut er det selvsagt ingen tvil om:) Endret 27. september 2007 av Darx Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Vakkert, men hvordan du får brukt dette effektiv skjønner jeg ikke. Greit at man kan bruke bindings, men det må bli ekstremt mange bindings. Jeg greier meg ikke uten 3 ganger så mange knapper.: 1Hvordan tar du potions raskt, eller bandasjer eller fear trinket for eksempel? 2Hva gjør du hvis du plutselig må kaste enslave i heroics? 3Eller hvis du skal kaste seed of corruption. 4Går du inn i bags hver gang du skal spise/drikke? Hvor er bags? 5Hvor er petmenu? 6Combatlog? 9588761[/snapback] 1: Keybindings 2: Ctrl+q = enslave Shift+q = Banish 3: SoC har jeg ikke ennå, men den blir binda. 4: Ja. Open all bags: Shift + b. 5: Petbaren er hidden, bruker stort sett imp, så har ikke noe spesielt behov for den. 6: CombatLog er på en annen tab på chatvindu1. Trenger ikke CombatLogen i combat/framme uansett. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Respekt til meg! Lenke til kommentar
Macord Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hadde vært kjempe fett om du lasta den opp Ocularis, når du har fjerna bugsa da seff. Gleder meg! :!: Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Respekt til meg! 9588830[/snapback] ja, respekt til deg hvis du har 20 funksjoner eller mer bindet til tastaturet og bruker det effektivt:) men jeg skulle gjerne testet ocularis sin ui, (men med litt flere knapper selvsagt:) Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ny UI. Skal se om jeg får tatt bilde av raid-oppsett ikveld, og oppdatert. Bilde 9564012[/snapback] Hvordan fikk du til å få slike portraits på unit framene dine? Bruker PitBull selv, men finner ikke ut. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hvordan fikk du til å få slike portraits på unit framene dine?Bruker PitBull selv, men finner ikke ut. 9589048[/snapback] Shift + Right-Click -> Other -> Portraits -> Enable Portraits. Du må først importere en layout som har portraits, afaik. Fant det helt tilfeldig etter jeg hadde importert et par forskjellige layouts. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Shift + Right-Click kor? : p Skjer ingenting om jeg shift + Right-Clicker på PitBull ikonet. Edit: Skjønte ikke dette med å importere layouts heller jeg ^^ Er noob med PitBull. Kan du være så snill og forklare litt nærmere hva du gjorde? Edit2: Bleh, sitti i 2-3 timer med UI'n jeg skulle lage, så fucker jeg opp det meste. Hvis du hadde giddi å lasta opp UI'n din hadde jeg satt pris på det Endret 27. september 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Brukte i grunne Photek UIX, men bestemt meg for å forandre litt på den. Litt rotete men ganske fornøyd. Kan tenkes at jeg gjør noen små forandringer. Endret 27. september 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Brukte i grunne Photek UIX, men bestemt meg for å forandre litt på den. Litt rotete men ganske fornøyd. Kan tenkes at jeg gjør noen små forandringer. 9589676[/snapback] Hvordan får du chaten din slik som det der? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Etter å ha dilla med eePanels i alt for lang tid Chatten var allerede sånn(originale Photek UI), bare at det var blå streker istedet for røde. Skiftet de ettersom jeg syntes rødt var mer passende for en som spiller Horde. flei Endret 27. september 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Drilla litt med Bartender og Switch 1.0 og fikk denne. Holder meg til den for nå, ganske fornøyd Endret 27. september 2007 av bandreas Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Drilla litt med Bartender og Switch 1.0 og fikk denne. Holder meg til den for nå, ganske fornøyd 9590681[/snapback] Du har vel ikke lyst å dele den med andre vel ? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Drilla litt med Bartender og Switch 1.0 og fikk denne. Holder meg til den for nå, ganske fornøyd 9590681[/snapback] Du har vel ikke lyst å dele den med andre vel ? 9590757[/snapback] Vet ikke hvordan jeg gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå