Ocularis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) =( Min versjon ble uberbugged! =(lol hvordan fikser jeg dette, og hvilket addon er det som er på topp, bunn og rundt bartender? 9421411[/snapback] Sånn går det når man drar en 1280*1024 ui ut i widescreen. Topp, bunn og rundt bartender: eePanels2, kos deg med å utvide de tre øverste og nederste panelene. Bartender greia er litt mer avansert. Er vel en 9 paneler eller noe sånt bare i det segmentet. 9421463[/snapback] I is uber_failed Edit.. det er 27 paneler å velge mellom here , hvilke er det some er på topp och slik? Og .. er det slik at du bruker skillz med musa.. eller skriver du kommandoer for å får de nøyaktig alignet? 9421527[/snapback] eePanels2 har den fine greia at alle panelene har DropDowns om du høyreklikker på de når de er unlocka. Så unlock alle, hover musa over de du vil endre og still in width. Bruker musa for grov kalibrering og Posisjoner for finjusteringer. edit: Nederste baren er BTBlack, BTWhite og BTborder. Den øverste fubar delen er panel 16,17 og 18. Endret 3. september 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 http://home.online.no/~quaker/ui2007.rar Her er min modda versjon hvertfall. Denne har lenger paneler ( 2560 width ) og andre bars for bindings. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 =D begynner å se fint ut =) må bare fikse litt på HS+ mounts barens Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 =D begynner å se fint ut =) må bare fikse litt på HS+ mounts barens 9421884[/snapback] Hs og mountbaren burde ikke være noe særlig problem. De er parented til bartender baren så det er bare å flytte på den. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 En ting som irriterer meg nå forresten. Den dot timeren som kom opp mellom unit frame til deg selv og target, den er borte av en eller annen grunn. Hvordan får jeg tilbake den? Finner ikke ut hvilken addon det er. Lenke til kommentar
pydi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 En ting som irriterer meg nå forresten. Den dot timeren som kom opp mellom unit frame til deg selv og target, den er borte av en eller annen grunn. Hvordan får jeg tilbake den? Finner ikke ut hvilken addon det er. 9422454[/snapback] sitter med det samme spørsmålet, så en verdig bump :!: Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 En ting som irriterer meg nå forresten. Den dot timeren som kom opp mellom unit frame til deg selv og target, den er borte av en eller annen grunn. Hvordan får jeg tilbake den? Finner ikke ut hvilken addon det er. 9422454[/snapback] sitter med det samme spørsmålet, så en verdig bump :!: 9422517[/snapback] Det er ForteWarlock. /fw Lenke til kommentar
galskab Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Heisann... =) Nå har jeg nesten fixet alt =(, men de 3 siste knappene ble mye større en de andre =/ Hvordan jeg knappene? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Heisann... =) Nå har jeg nesten fixet alt =(, men de 3 siste knappene ble mye større en de andre =/ Hvordan jeg knappene? 9424590[/snapback] Det der er mest sannsynlig fordi cyCircled ikke har lagt til skinnet på de knappene endå. reload uien din og se. /reloadui Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Takk for svar Raid unit framesene, går det ikke an å flytte på de/disable de? Og sorry, skal slutte å mase nå >.< Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Takk for svar Raid unit framesene, går det ikke an å flytte på de/disable de? Og sorry, skal slutte å mase nå >.< 9424837[/snapback] Hehe. Raid framene er grid, det er en fubar plugin til de du kan aktivere og kødde med. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har prøvd siden jeg posta sist med å flytte på Forte Warlock sin Spelltimer plug-in, men skjønner faen ikke >.< Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Lastet ned UI'en din Ocularis, veldig fin, men syntes bobla som kommer over musen når du holder over en annen player/npc var irriterende, husket du hva den heter så eg kan få fjerna den? Endret 4. september 2007 av Pathmaker Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bare hyggelig at selv jeg kan være til hjelp noen ganger og Er det noen som har ett damage meter å anbefale? Helst ett som jeg kunne få til å passe inn med resten av UI'en til Ocularis Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Den som fulgte med syntes eg var fin. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 tadaaaa!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 nice! hva bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå