ukjentbruker Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Veldig stort bilde Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9218431[/snapback] lol, Utamar ja. Visste ikke at du hang på dette forumet. Sorry for OT btw. Endret 7. august 2007 av Sirhaavard Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Nok en kjedelig kveld, nok en natt med eksperimentelle addons: *dypactionfilmtrailerstemme* Introducing oPanel *fjernet youtube-filmen* Dobbeltklikk løfter og senker panele med chatframes. Jeg lukter en ny minimal ui på vei.. ^^ 9223334[/snapback] Gief. Er det du som er på den filmen? (alts på privat server eller noe) Tenker 'Mobbi' er forkortelse for 'Mobius' som vi har sett på en del av dine andre UI'er. Du som har lagd den addonen? Om den finnes, altså. Og hvis den finnes, hvor kan den skaffes? Endret 7. august 2007 av Guka Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Gief. Er det du som er på den filmen? (alts på privat server eller noe) Tenker 'Mobbi' er forkortelse for 'Mobius' som vi har sett på en del av dine andre UI'er. Du som har lagd den addonen? Om den finnes, altså. Og hvis den finnes, hvor kan den skaffes? 9223407[/snapback] Det er meg på filmen, ja. Er fortsatt på en litt hysj-hysj server. Addonen er laget av Haste, og kan finnes på http://wow-haste.googlecode.com/svn/trunk/oPanel/ men den er i beta - stadiet, og den har default look som ser ut som bottom-panelet i Skinner. Og ja, den finnes så absolutt Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hm. Hvis man legger bartender3-barer oppå den, blir de også minimert ved dobbelklikk, eller bare chatboxes? Uansett, tror jeg venter til den er blitt sluppet ut offisielt så det ikke blir noe krøll med errors o.l. Off-topic: Lenge siden du har lagd noe nå, Ocularis? Vært litt stilt på UI-fronten idet siste? Må jo lage noe nytt så vi har noe å se på her i Show Off!-tråden. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) For det meste Ace2 addons, auto update sparer mye stress. Bartender3 CyCircled, for skin på bartender Cooldowncount Pitbull, unit frames Grid, raid frames Chatmod Hitsmode, combat log Quartz, casting bar Fubar, med diverse plugins Skinner, endrer utseende på vinduene i wow Eepanels Omen, bra threat meter Simple minimap Elkano's buffbar 9218170[/snapback] Tuklet litt med disse addons i går. Fikk det sånn noenlunde til, men: Hvordan får jeg flyttet action buttons\bars? Jeg fikk to cast bars av en eller annen årsak. Fikk ikke player\mob bilde opp i det hele tatt jeg Endret 7. august 2007 av vetle Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hm. Hvis man legger bartender3-barer oppå den, blir de også minimert ved dobbelklikk, eller bare chatboxes? Uansett, tror jeg venter til den er blitt sluppet ut offisielt så det ikke blir noe krøll med errors o.l. Off-topic: Lenge siden du har lagd noe nå, Ocularis? Vært litt stilt på UI-fronten idet siste? Må jo lage noe nytt så vi har noe å se på her i Show Off!-tråden. 9223436[/snapback] Man skal kunne legge det meste oppå den, men det krever litt lua erfaring, da det ikke kan gjøres ingame. Off-topic: Joa, jeg har tatt meg ferie kan du si, og vært på hytta i et par uker, uten internett for det meste, men når jeg får starta opp igjen, skal du ikke se bort ifra at det kommer noe nye screenies snart. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Mitt, skamløst rippet fra Caith. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Skamløst ripp er tilgitt når uien ser slik ut Edit: Selv om jeg ikke er helt fan av fargene. Endret 8. august 2007 av Tullut Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 9227094[/snapback] Kunne du sendt meg det oppsettet? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 You got mail! 9232033[/snapback] Takker. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mitt, skamløst rippet fra Caith. Jeg ser ikke helt ut til å få noen av Caith-UIene til å fungere, er det noen hemmelige triks bortsett fra det som allerede står i Installation Guideline? Hva slags oppløsning er det laget for? Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har hatt denne UIen en stund nå. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 matrino, den bottom baren du bruker. Er det noe som følger med i en pakke lr separert? Evnt, hva heter den? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 matrino, den bottom baren du bruker. Er det noe som følger med i en pakke lr separert? Evnt, hva heter den? 9241630[/snapback] Er vel Bartender? Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Min interface, enkel, men grei, er fornøyd:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skal du ikke flytte casting-baren din? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan vel ikke flytte standard Blizzard casting-bar? Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 matrino, den bottom baren du bruker. Er det noe som følger med i en pakke lr separert? Evnt, hva heter den? 9241630[/snapback] Er vel Bartender? 9241832[/snapback] Bartender, Skinner og cyCircled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå