amarios Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Kjeda meg og laga ny ui på locken min. Edit: DoTimer skal være til høyre for actionbars på høyresida, profilen er litt fucka atm. Edit2: Ble lei igjen, den UI'en var ikke pen nok. Triksa litt med eePanels og fikk ett litt bedre resultat. Fortsatt "work in progress", spesielt unit frames. Endret 3. august 2007 av amarios Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hoi, Jark. Gliib her hvis du husker meg? Lurte bare på hva den fonten du bruker der heter? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Fra Drogon Nof ja? Bruker clearfont 2, en av fontene i font packen. (Husker ikke hvilken.) Kan lastes ned på files.wowace.com Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Lekt litt med UIen: Lenke til kommentar
smy Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) kjører gansk standard ui kanskje skal prøv noen nytt hva lett å sett opp og at ser noen fint ut ? her 2 bilder fra ui min Endret 5. august 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Photek UIX. Eneste forandring er fargene på "chatstrekene". Aldri vært så fornøyd med en Addon-pakke før! 9173271[/snapback] Test Photek UI8.01. Den klart beste etter min mening. Photek har generelt veldig bra add-on pakker da, Photek UI X ser jo bra ut den og Lenke til kommentar
Nbut Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Min Interface: http://img385.imageshack.us/my.php?image=sinterfaceno6.jpg Edit: Fikk ikke til å putte bildet i fordi eg e noob Endret 5. august 2007 av Nbut Lenke til kommentar
Ihvon Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mitt interface, bortimot ferdig. Litt skrytebilde og Target buffs går over combat log, men det kan fikses. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 HAWT! gidder du å laste opp de? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Edit: Deleted Endret 6. august 2007 av tofagerl Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Mitt interface, bortimot ferdig. Litt skrytebilde og Target buffs går over combat log, men det kan fikses. 9215843[/snapback] Damn, den likte jeg hvilke addons? Lenke til kommentar
Ihvon Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 For det meste Ace2 addons, auto update sparer mye stress. Bartender3 CyCircled, for skin på bartender Cooldowncount Pitbull, unit frames Grid, raid frames Chatmod Hitsmode, combat log Quartz, casting bar Fubar, med diverse plugins Skinner, endrer utseende på vinduene i wow Eepanels Omen, bra threat meter Simple minimap Elkano's buffbar Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Veldig stort bilde Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. august 2007 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvilke "ferdig"-addonpakker finnes det ute nå? Sleit litt med å finne de siden jeg ikke vet navna på dem... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kom over denne: http://www.omgphatloots.org/forums/viewtopic.php?t=39 Den var jo ekstremt fin. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kom over denne: http://www.omgphatloots.org/forums/viewtopic.php?t=39 Den var jo ekstremt fin. 9219973[/snapback] Utrolig pent. Men klarer liksom ikke å bytte UI jeg. Liker det originale såpass godt så. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Nok en kjedelig kveld, nok en natt med eksperimentelle addons: *dypactionfilmtrailerstemme* Introducing oPanel onuBZ1dqOzc Dobbeltklikk løfter og senker panele med chatframes. Jeg lukter en ny minimal ui på vei.. ^^ Endret 7. august 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå