Hanska Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Fikk meg enda en 19" i dag, så nå kjører jeg dual screen setup. Work in progress.. 8667050[/snapback] Beklager quote for så lang tid tilbake, men får jeg spørre hvordan du fikk dette til? Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 CT-viewport. 9119688[/snapback] Mange takk for svar. Det jeg lurer på nå er hvordan jeg skal få "hele WoW" over begge skjermene. Når jeg går prøver å utvide vinduet blir alt bare helt hakkete, og ingenting i spillet fungerer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Det er postet en link til en guide tidligere i tråden. Edit: Skulle gjerne hatt det slik selv, men jeg tabber så mye ut, så det ble lite hensiktsmessig da det "ødela" windows. Endret 22. juli 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Viss noen finner den linken, vaer saa snill og post her. Veldig mange sider aa bla gjennom ^^ Lenke til kommentar
Pug Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Denne guiden? To poster over står det hvordan du gjør det med GeForce-kort også. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Der var den, Pug ordner opp. Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Har satt mitt GF 8800gts kort til horizontal line med ene skjermen som hovedskjerm. Eg gaar inn i wow og klarer ikke engang peke med musen og logge inn. Eg prover normal modus med skjermer, altsa dual view med to uavhengige skjermer, for kanskje aa stille inn /viewport foer eg stiller skjermen min i horizontal line, men nei, eg skriver /viewport, men finner ikke noe sted eg kan krysse av eller velge aa sette den til aa bare rendre en skjerm. Noen tips til en noob? Gjor sikkert noen noobfeil Endret 22. juli 2007 av Mahler Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Noen som kan anbefale noen add-ons for syns skyld, har den vanlige xp linja og spell linja og syns de er så kjedelige. Kunne tenkt meg noe blått der nede elns. Takk for all respons. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Endret 23. juli 2007 av Phalanx Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 9123837[/snapback] Det så litt uryddig ut :/ Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Orginal Mazzle er fint å se på men dæven så lite bra funksjonsmessig. Etter jeg kjøpte meg en wide screen LCD ble det gamle uiet mitt som passet til 19 CRT veldig rotete. Gadd ikke fikse på det pga jeg hadde raid den kvelden. Hentet ned Mazzle og ble glad i det en liten stund, men gleden var kortvarig. Under raids forsvant respawn timers, Bongos kunne ikke låses skikkelig så enkelte spell jeg ikke hadde keybinda forsvant under litt hissig trykking. Opplevde også syk fps lagg, og enkelte addon hadde ikke samme innstillinger da jeg logget inn igjen. Opplevde også party framene som veldig uoversiktlige som healer. Var ikke lett å monitore hp og debuffs. Nei, det var ingenting for meg. Holder på å lage nytt UI nå, noe av det samme jeg hadde før. Alt som ser pent ut er ikke alltid like bra i bruk dessverre. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Noen som kan anbefale noe lignende Mazzle bare mer funksjonelt? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 9123837[/snapback] Lighty jo.. Aszune jo.. Norsk jo.. Lenke til kommentar
Shadowman_15 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Bare poster eit bilde av UI'en min, håper på noen forslag viss eg mangler noe Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Eneste jeg føler jeg mangler nå er en add on som viser spells på skjermen. Hadde en før men når jeg innstallerte nurfed funka den ikke Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nyeste, trenger fortsatt noen endringer. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Nyeste, trenger fortsatt noen endringer. 9134634[/snapback] Ryddigt, men likte dårlig fargen på healthbaren. Er den konstant, v. hostile og lav helse? Og oppe i venstre hjørne, er det en form for combat log? Isåfall, hvilken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå