Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CT-viewport.

9119688[/snapback]

Mange takk for svar.

Det jeg lurer på nå er hvordan jeg skal få "hele WoW" over begge skjermene.

Når jeg går prøver å utvide vinduet blir alt bare helt hakkete, og ingenting i spillet fungerer.

Lenke til kommentar

Har satt mitt GF 8800gts kort til horizontal line med ene skjermen som hovedskjerm. Eg gaar inn i wow og klarer ikke engang peke med musen og logge inn. Eg prover normal modus med skjermer, altsa dual view med to uavhengige skjermer, for kanskje aa stille inn /viewport foer eg stiller skjermen min i horizontal line, men nei, eg skriver /viewport, men finner ikke noe sted eg kan krysse av eller velge aa sette den til aa bare rendre en skjerm.

Noen tips til en noob? Gjor sikkert noen noobfeil

Endret av Mahler
Lenke til kommentar

Orginal Mazzle er fint å se på men dæven så lite bra funksjonsmessig.

Etter jeg kjøpte meg en wide screen LCD ble det gamle uiet mitt som passet til 19 CRT veldig rotete. Gadd ikke fikse på det pga jeg hadde raid den kvelden.

Hentet ned Mazzle og ble glad i det en liten stund, men gleden var kortvarig.

Under raids forsvant respawn timers, Bongos kunne ikke låses skikkelig så enkelte spell jeg ikke hadde keybinda forsvant under litt hissig trykking.

Opplevde også syk fps lagg, og enkelte addon hadde ikke samme innstillinger da jeg logget inn igjen.

Opplevde også party framene som veldig uoversiktlige som healer. Var ikke lett å monitore hp og debuffs.

Nei, det var ingenting for meg.

Holder på å lage nytt UI nå, noe av det samme jeg hadde før.

Alt som ser pent ut er ikke alltid like bra i bruk dessverre.

Lenke til kommentar
Nyeste, trenger fortsatt noen endringer.

87856.jpeg

9134634[/snapback]

Ryddigt, men likte dårlig fargen på healthbaren. Er den konstant, v. hostile og lav helse?

Og oppe i venstre hjørne, er det en form for combat log? Isåfall, hvilken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...