Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg ny skjerm så smelte in Mazzle pakka inntil jeg gidder lage meg noe nytt. Så langt er jeg veldig fornøyed med det Mazzle har laget.

post-85621-1184538261_thumb.jpg

9080580[/snapback]

 

Har laga meg en sånn jeg også.

Men på druiden så får jeg ikke barene til å bytte fra bear til normal bars foreksempel.

Noen som veit hvordan man får det til å funke?

 

Har prøvd de greiene i bongos, men da blir det bare helt teit, foreksempel så bytter bar 1 til bar 2.

Lenke til kommentar
Egenkomponert, tar jævli med minne tho, må kutte vekk skrapet jeg ikke bruker snart. (Har f.ex både Recount og SWS, både Omen og KTM, PERL og ag_uf osv.)

9080835[/snapback]

Jeg likte det, men er det ikke irriterende å se den +30 mana spammen hele tiden?

9083165[/snapback]

 

Etter en stund blir det liksom naturlig :)

Lenke til kommentar
Egenkomponert, tar jævli med minne tho, må kutte vekk skrapet jeg ikke bruker snart. (Har f.ex både Recount og SWS, både Omen og KTM, PERL og ag_uf osv.)

9080835[/snapback]

 

Hehe, 7 fps :)

9086424[/snapback]

 

Aner ikke hvorfor, men den dropper plutselig sykt ned når jeg trykker Print Screen knappen, ligger normalt på 35-40 fps. Fått dumpa unødige addons i dag, og er nede på 24mb standard, 33mb etter noen timer, om jeg dumper når den kommer høyt.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
WoWScrnShot_071507_212300.jpg

 

Bartender3, fubar, ktm, ora2, grid og ag_uf

9088630[/snapback]

 

Hvorfor bruker du show all raidmembers? Holder det ikke med grid når du er healer?

 

Eller er det noe jeg overser?

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...