Pilot_ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Slik ser da min ut for øyeblikket. Fin UI TomFu. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Min UI. Her med MANGE dots Det er veldig "busy", men jeg har funnet ut at jeg trenger informasjonen fra addons mer enn jeg trenger å se på veggene i Karazhan, så... Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 tofagerl: Navn på Threat Meter add0nen du bruker? Ty. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Omen. Basert på Threat-1.0, som er ACE-versjon av KTM. Fullt ut kompatibelt med KTM, men langt smidigere Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Slik ser da min ut for øyeblikket. Fin UI TomFu. 8995480[/snapback] Hva heter chat, minimap og bars addonene du bruker? Og, senker de fps mye? Har dårlig pc:P Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Slik ser da min ut for øyeblikket. Fin UI TomFu. 8995480[/snapback] Hva heter chat, minimap og bars addonene du bruker? Og, senker de fps mye? Har dårlig pc:P 9017296[/snapback] Chatten er Prat, og simplecombatlog (med custom konfigurasjon) Minimapet er SimpleMinimap, med et eePanel bak. Barsene er bartender3 De senker ikke fps så altfor mye, i hvertfall ikke på den bærbare jeg hadde på skolen ( som var ganske langt under gjennomsnittlige pcer, men noe fps-tap må du regne med. Koslig å se at noen bruker noe av uien min forøvrig.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Slik ser da min ut for øyeblikket. Fin UI TomFu. 8995480[/snapback] Hva heter chat, minimap og bars addonene du bruker? Og, senker de fps mye? Har dårlig pc:P 9017296[/snapback] Chatten er Prat, og simplecombatlog (med custom konfigurasjon) Minimapet er SimpleMinimap, med et eePanel bak. Barsene er bartender3 De senker ikke fps så altfor mye, i hvertfall ikke på den bærbare jeg hadde på skolen ( som var ganske langt under gjennomsnittlige pcer, men noe fps-tap må du regne med. Koslig å se at noen bruker noe av uien min forøvrig.. 9017337[/snapback] Bare hyggelig, den eier! Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fungerer bartender bra med stanceshifting? Hadde bongos ei stund, men fikk ikke det til å fungere... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Bartender fungerer rimelig greit ja. Aldri hatt noe problem med det. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noen som vet hvor jeg finner eepanel uten at den er med i en diger addonpakke? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noen som vet hvor jeg finner eepanel uten at den er med i en diger addonpakke? 9017501[/snapback] http://files.wowace.com/ Lenke til kommentar
maglame Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Her er UI'et mitt. En del jobb igjen, men jeg orker ikke å fullføre det enda Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kelan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Her er UI'et mitt. En del jobb igjen, men jeg orker ikke å fullføre det enda Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9031665[/snapback] Hvordan skins bruker du på knappene på actionbaren din. De var råkule! Lenke til kommentar
maglame Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 cyCircled og cyCircled_Vol fra files.wowace.com Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 slik ser det ut foreløpig. mulig det skifter seg litt når jeg slår 70 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Fiksa meg nytt UI for et par dager siden, utrolig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå