AT1S Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Skulle hatt en Addon der jeg kan se hvor stor aggro sirkel jeg har^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Skulle hatt en Addon der jeg kan se hvor stor aggro sirkel jeg har^^ 5569561[/snapback] Ja, det hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) litt skeivt men det kan fikses på Endret 7. februar 2006 av jonasdaman Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Her er min da. Egentlig kopiert fra Jungldyr's interface. Endret 8. februar 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Her er min da. Egentlig kopiert fra Jungldyr's interface. 5571866[/snapback] ingen link? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er det egentlig nødvendig å ha vindu for alle sammen i raidet som rogue, jonasdaman? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er det egentlig nødvendig å ha vindu for alle sammen i raidet som rogue, jonasdaman? 5571881[/snapback] Ikke for rogues, nei. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er det egentlig nødvendig å ha vindu for alle sammen i raidet som rogue, jonasdaman? 5571881[/snapback] Ikke for rogues, nei. 5571999[/snapback] Like bare for og se hvor mange som er døde osv. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg gjør faktisk det samme. Gøyt å se om det er bare meg som drikker potions eller om det er alle unntatt meg som gjør det osv. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Her er min da. Egentlig kopiert fra Jungldyr's interface. 5571866[/snapback] ingen link? 5571870[/snapback] www.home.no/jungldyr i believe Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Har nettop fikset ferdig min UI! Bilder: ute av combat I raid I combat litt fortalt Jeg bruker: AB Info* AF_Tooltip* Atlas* Clean Minimap* ClearFont Confab* Noen CTMods DiivSkins Discord Action buttons Discord Art Discord Unit frames Discord Frame modifier* ECastingBars FlightMap* Super Inspect* LS_Chat* Mob Info 2* Move Anything* Mybags* Telo's Quickloot* Quick mount equip* Scrolling Combat text* Sell Value* Simple Tranquilizing shot* Titan TrinketMenu* Jeg bruker også noe som gjør om pekemusen min til en Night elf hånd i steden for Human hånd. Ellers så har UI'en min en del fine ting den kan gjøre som Hvis jeg får lite hp så kommer det en stor bandage ikon opp som blinker og gjør sånn at jeg targeter meg selv, bruker bandage og targeter den jeg targeta sist og det kommer opp en melding på skjermen som sier: -Low Health use a bandage- Hvis dere kan se den "PvP" knappen på UI'en min så er den for at jeg skal kunne få opp Bars som viser Health og Mana potions og TrinketMenu. Den lange baren i midten rett over minimapen kan Shift+Scroll så kommer en annen bar der som har andre skills. Pet Baren min (nederst til venstre) Viser skills forskjellig når Petet mitt er Summoned og unSummoned, Dvs. at skills som man må ha et pet som er summoned på ikke vises og omvendt Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Er det egentlig nødvendig å ha vindu for alle sammen i raidet som rogue, jonasdaman? 5571881[/snapback] Er man elite så er man elite Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hvordan kan jeg få firkantet map Ade? Endret 8. februar 2006 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Her er min UI, er litt rotete foreløpig, men det skal jeg ordne på. Bruker mine selvmodifiserte Discord bars. Endret 8. februar 2006 av Sloth_lien Lenke til kommentar
Reached Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hvordan kan jeg få firkantet map Ade? 5572551[/snapback] Square minimap Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Hvordan kan jeg få et chatvindu med Trade, LFG, General og ett med Chat? Endret 8. februar 2006 av Hansa92 Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Square minimap 5572730[/snapback] Til meg blir bare det en sirkel i firkanten, hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg vil ha denne... Men HVORDAN?? 5538140[/snapback] Hm, hvor fikk du tak i det bildet? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 For å få sånn svart kant rundt bildet kan du bruke CT_veiwport, for å få resten tror jeg du kan bruke nurfed muligens, eller discord. Er sikker andre også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå