ASDASDKL2131 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Er ikke tolv sells litt lite å ha på actionbars? :oNå kan ikke jeg SP for fem flate øre, men alikevel tolv høres lite ut uansett class. Eller kommer det opp fler i combat? 8953883[/snapback] Du vet at det er mulig å binde alt av spells og skjule actionbars, right? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Du vet at det er mulig å binde alt av spells og skjule actionbars, right? 8953941[/snapback] Ja men, tenkte ikke så langt. Endret 27. juni 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 27. juni 2007 av Torinogut Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Satt opp ny UI i dag, og det gikk for det meste fint. Eneste er at Pitbull NEKTER å vise portrait på unitframes, valget er der i menyen men samme hvor mye jeg klikker, vil den ikke "huke seg av". Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Satt opp ny UI i dag, og det gikk for det meste fint. Eneste er at Pitbull NEKTER å vise portrait på unitframes, valget er der i menyen men samme hvor mye jeg klikker, vil den ikke "huke seg av". 8971613[/snapback] Kanskje ikke teksturene støtter portraits. Prøv og bytt teksturer du. Er det som føkka opp PitBull hos meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Kopierte denne UI en fra en av Nihilum folkene, men jeg har senere modifisert den til a passe meg. Jeg er ganske fornoyd med den na, bare noen fa sma tweaks igjen. Endret 30. juni 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
Footy Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Kopierte denne UI en fra en av Nihilum folkene, men jeg har senere modifisert den til a passe meg. Jeg er ganske fornoyd med den na, bare noen fa sma tweaks igjen. 8973566[/snapback] Altfor mye etter min mening. ser jo bare havle skjermen.. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Bruker som mange andre her AGUnitframes, men lurer på om det er mulig å få noe lignende det som er på Nurfed sine Unitframes, at det vises hvor mye HP playerene i partyet ditt mangler? Greit å ha når man spiller healer Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Bruker som mange andre her AGUnitframes, men lurer på om det er mulig å få noe lignende det som er på Nurfed sine Unitframes, at det vises hvor mye HP playerene i partyet ditt mangler?Greit å ha når man spiller healer 8975573[/snapback] Er slik på PitBull hvertfall. Kan jo velge "show health as deficit" eller noe? Så viser de hvor mye hp de mangler istedenfor hvor mye de har på healthbaren. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Discord Unit Frames > Alt. Lenke til kommentar
Kelan Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Satt i natt og kjedet meg. Fant ut at jeg skulle smekke i hop en ny UI. Kom fra til dette. Stor takk til Ocularis for inspirasjon. Dine UI's er geniale. Kanskje litt for "eyecandy", men jeg elsker det hvertfall. Endret 1. juli 2007 av Kelan Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Satt i natt og kjedet meg. Fant ut at jeg skullesmekke i hop en ny UI. Kom fra til dette. Stor takk til Ocularis for inspirasjon. Dine UI's er geniale. Kanskje litt for "eyecandy", men jeg elsker det hvertfall. 8983834[/snapback] Det gjør jeg og Digg UI! eePanels som du har brukt bak chat og action bars/minimap der? Lenke til kommentar
Kelan Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Satt i natt og kjedet meg. Fant ut at jeg skullesmekke i hop en ny UI. Kom fra til dette. Stor takk til Ocularis for inspirasjon. Dine UI's er geniale. Kanskje litt for "eyecandy", men jeg elsker det hvertfall. 8983834[/snapback] Det gjør jeg og Digg UI! eePanels som du har brukt bak chat og action bars/minimap der? 8984534[/snapback] Jepp. Tok litt tid og sette seg inn i det, men fikk det til. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Mitt UI. bruker: Bartender 3 Archud Cartographer Pearl 2.0 classic Titan panel og AtlasLoot Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Skaff deg XP bar none, prat og sett actionbaren til høyre på fade out Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Min nye UI. Kommentarer? 8988468[/snapback] Ser bra ut den, men personlig hadde jeg flytte minimappet ned dit hvor du ikke har knapper. Endret 2. juli 2007 av Elvorn Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Min nye UI. Kommentarer? 8988468[/snapback] Haha, ser ut som den hesten er halvt hest og halvt robot Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ser bra ut den, men personlig hadde jeg flytte minimappet ned dit hvor du ikke har knapper. 8989364[/snapback] Har jo usynlige knapper der, og hvis jeg setter minimappet ned dit kommer det jo evt. bak spells jeg kommer til å sette der. Ble ikke helt ferdig med å sette ut ting etter jeg la inn bartender istad, så er litt random oppsett bare for å hvis at der er det bartender3-bars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå