Kiruk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ny ui.. Idle: Meh, fortsatt ikke helt sikker på om jeg liker den.. 8829040[/snapback] Hvordan fikk du til de Strekene over og under chat/bars? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Ny ui.. Idle: Meh, fortsatt ikke helt sikker på om jeg liker den.. 8829040[/snapback] Hvordan fikk du til de Strekene over og under chat/bars? 8834485[/snapback] Det er masse custom eePanels.. Jeg ble lei av å name de etter hvert.. edit: Og ja.. navna suger i forhold til hva/hvor de er.. Endret 11. juni 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg synes at eePanels burde ha en bedre border funksjon. Jeg blir lei av å mekke hundrevis av custom paneler når jeg skal ha noen funky borders. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Er det mulig og dele de du har laget? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Stjelte meg noe gamle graphics og fyra opp Dart/duf/dfm edit: lasta vist opp feil bilde edit2: 2 ganger Endret 11. juni 2007 av kule-ku Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Er det mulig og dele de du har laget? 8835206[/snapback] Av erfaring, så føkker ui'ene mine som jeg deler seg opp, fordi jeg bruker profiler, sånn at jeg kan bruke forskjellige uier på forskjellige chars.. men jeg kan teste, og sette opp en detaljert installasjonsguide.. Men det blir seinere idag / i morgen, da jeg skal på et møte om to strakser. Edit: Jævla feil tegnsetting, men /care Endret 11. juni 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Faber Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 min, men jeg syns det er noe som mangler! chatframe irriterer meg da.. får den ikke mindre, skulle gjerne hatt den i lik høyde som skinner bar'n..men finner ikkeno Lenke til kommentar
Faber Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 min, men jeg syns det er noe som mangler! chatframe irriterer meg da.. får den ikke mindre, skulle gjerne hatt den i lik høyde som skinner bar'n..men finner ikkeno Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 min, men jeg syns det er noe som mangler! chatframe irriterer meg da.. får den ikke mindre, skulle gjerne hatt den i lik høyde som skinner bar'n..men finner ikkeno 8836235[/snapback] Gjør skinner baren litt høyere å plasser for eksempel FuBar + Minimap inne i Skinner? Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Stjelte meg noe gamle graphics og fyra opp Dart/duf/dfm edit: lasta vist opp feil bilde edit2: 2 ganger 8835379[/snapback] Stillig UI Men hva heter den timeren av dots på target du har der? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei du.Lurte på hvor du har fått feks. den med health bar o.l? 8833715[/snapback] Regner med du tenker på unit frames? Det er Pitbull som jeg har mekka litt på. Rimelig simpelt å sette opp. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 min, men jeg syns det er noe som mangler! chatframe irriterer meg da.. får den ikke mindre, skulle gjerne hatt den i lik høyde som skinner bar'n..men finner ikkeno 8836230[/snapback] Om du vil ha mindre chat frame kan jeg anbefalle et skikkelig bra addon som heter Prat. Som en annen foreslo, å justere høyden på skinner går også fint an. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei. Jeg har opp gjennom tidene lagt meg en del UI'er, men nå i det siste så virker det som jeg bare ikke får det til. Så det jeg lurer på er om noen kunne ha lasta opp en "starter-pack" med Bartender/Skinner/Ag_Uf ol. som jeg bare kan begynne å mikse og trikse på uten noe spesielt stress. (Når jeg har prøvd har jeg f.eks ikke fått opp noen meny når jeg har shift/høyreklikka på den og den baren/minimapen/framen osv) Håper dere skjønner hva jeg mener. Er kanskje feil sted å poste, men kan unnskylde meg med at jeg kan ta et screenshot når UI'en er "lagd" (selvfølgelig, om ønsket blir oppfylt). Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kule-ku, kunne ikke tenke deg å dele den der med oss andre? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er nok prat jeg har.. men vil ikke gjøre skinner større, syns det tar for stor plass på skjermen:P hm, får vell nesten skaffe meg widescreen skjerm da^^ Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Stillig UI Men hva heter den timeren av dots på target du har der? 8836993[/snapback] Det er den spell nye Elkano's buffbars! Jeg kan godt laste opp discord instillingene og teksturen. Men tror ikke jeg orker resten av instillingen skal se på det i morra, må legge meg nå. Natta Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Natta 8838717[/snapback] Sleep tight (tar ikke lenger tid å laste opp hele uien.) Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 WTB Ui pakke... De "strekene" som gikk over/under hotkeyene til Ocularis, hva heter de? Ville gjerne sett en liste over hvilke addons som er brukt i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå