Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ny ui..

Idle:

Meh, fortsatt ikke helt sikker på om jeg liker den..

8829040[/snapback]

Hvordan fikk du til de Strekene over og under chat/bars?

8834485[/snapback]

Det er masse custom eePanels..

eepanelseh7.png

Jeg ble lei av å name de etter hvert.. :whistle:

edit: Og ja.. navna suger i forhold til hva/hvor de er.. :p

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar
Er det mulig og dele de du har laget?  :innocent:

8835206[/snapback]

Av erfaring, så føkker ui'ene mine som jeg deler seg opp, fordi jeg bruker profiler, sånn at jeg kan bruke forskjellige uier på forskjellige chars..

men jeg kan teste, og sette opp en detaljert installasjonsguide.. Men det blir seinere idag / i morgen, da jeg skal på et møte om to strakser.

Edit: Jævla feil tegnsetting, men /care

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar
min, men jeg syns det er noe som mangler! chatframe irriterer meg da.. får den ikke mindre, skulle gjerne hatt den i lik høyde som skinner bar'n..men finner ikkeno

8836235[/snapback]

Gjør skinner baren litt høyere å plasser for eksempel FuBar + Minimap inne i Skinner? :)

Lenke til kommentar
min, men jeg syns det er noe som mangler! chatframe irriterer meg da.. får den ikke mindre, skulle gjerne hatt den i lik høyde som skinner bar'n..men finner ikkeno

8836230[/snapback]

Om du vil ha mindre chat frame kan jeg anbefalle et skikkelig bra addon som heter Prat. Som en annen foreslo, å justere høyden på skinner går også fint an.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har opp gjennom tidene lagt meg en del UI'er, men nå i det siste så virker det som jeg bare ikke får det til.

Så det jeg lurer på er om noen kunne ha lasta opp en "starter-pack" med Bartender/Skinner/Ag_Uf ol. som jeg bare kan begynne å mikse og trikse på uten noe spesielt stress.

(Når jeg har prøvd har jeg f.eks ikke fått opp noen meny når jeg har shift/høyreklikka på den og den baren/minimapen/framen osv)

Håper dere skjønner hva jeg mener.

Er kanskje feil sted å poste, men kan unnskylde meg med at jeg kan ta et screenshot når UI'en er "lagd" (selvfølgelig, om ønsket blir oppfylt). :)

Lenke til kommentar

Stillig UI :)

Men hva heter den timeren av dots på target du har der?

8836993[/snapback]

Det er den spell nye Elkano's buffbars! :D

Jeg kan godt laste opp discord instillingene og teksturen. Men tror ikke jeg orker resten av instillingen :p skal se på det i morra, må legge meg nå.

Natta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...