FemtiNi Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hva heter de som Viser hvor ting kan droppe Karta til Instancene Link pliz Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Atlasloot Enhanced. Atlas. Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Noen som kan anbefale en Unit Frame? Perl_Classic er helt bugget på Black Tempel patchen :S Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 X-Perl synes jeg er direkte stygg Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Synes den er fin jeg, og man får 2mm større e-penis siden alt beveger seg der inne. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ny healing UI Vanlig: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og raid: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Grei UI det, Vegiboy. Hadde jeg vært deg hadde jeg bytta ut x-Perl med AG_UnitFrames/Pitbull på sekundet. x-Perl ser grusom ut, etter min mening. Ellers en helt enkel og oversiktlig UI. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Grei UI det, Vegiboy. Hadde jeg vært deg hadde jeg bytta ut x-Perl med AG_UnitFrames/Pitbull på sekundet. x-Perl ser grusom ut, etter min mening. Ellers en helt enkel og oversiktlig UI. 8767481[/snapback] Naah.. jeg bruker x-perl fordi den viser -decifit hp, så jeg vet hvor mye jeg skaø heale. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Grei UI det, Vegiboy. Hadde jeg vært deg hadde jeg bytta ut x-Perl med AG_UnitFrames/Pitbull på sekundet. x-Perl ser grusom ut, etter min mening. Ellers en helt enkel og oversiktlig UI. 8767481[/snapback] Naah.. jeg bruker x-perl fordi den viser -decifit hp, så jeg vet hvor mye jeg skaø heale. 8767789[/snapback] Det kan du med aguf også. Hva heter foresten den addonen du bruker til å vise inc spells på deg og target? Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er det en som viser at du er elite? Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 utrolig bra raid ui. UIen finner du her: Nihilum - Awake Paladin UI Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Sånn nå er det småjustert litt igjen. Tror dette får være bra i denne omgang. Bruker ui'et på mage, druid, hunter, priest og warrior for tiden. Mounted. Tilpasset 1600x1200 oppløsning. Combat. Med petbar samme oppløsning. Kom gjerne med tilbakemeldinger. Endret 4. juni 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
Faber Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 pen den der:) unitframes lå litt overalt, men alle har forskjellig smak:) ellers top notch! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gjett hvem som netopp klarte å slette Addons mappa si... Og gjett hvem som lasta ned nesten alle addonsa før han kom på at han kunne gjenopprette fra papirkurven. Nå føler jeg meg passe smart her Men ett spørsmål: Hvis jeg har lagt hele addons mappa i papirkurven, og så gjenoppretter: Må jeg da stille inn alle instillinger osv. på nytt? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Gjett hvem som netopp klarte å slette Addons mappa si...Og gjett hvem som lasta ned nesten alle addonsa før han kom på at han kunne gjenopprette fra papirkurven. Nå føler jeg meg passe smart her Men ett spørsmål: Hvis jeg har lagt hele addons mappa i papirkurven, og så gjenoppretter: Må jeg da stille inn alle instillinger osv. på nytt? 8783782[/snapback] Tror ikke det, siden de ligger i WTF mappa di. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Sånn nå er det småjustert litt igjen. Tror dette får være bra i denne omgang.Bruker ui'et på mage, druid, hunter, priest og warrior for tiden. Kom gjerne med tilbakemeldinger. Ikke verst den, men bruker du ikke combat log? Evt. hvor er den? Er mulig jeg bare har oversett den da. Edit: Er det den til høyre for action-barene som er combat loggen (mellom dem og dps-meter)? Endret 4. juni 2007 av Inxs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå