AT1S Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Her er min UI: 5558665[/snapback] Hvilke addons bruker du? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Her er min UI: 5558665[/snapback] Hvilke addons bruker du? 5559490[/snapback] virker som han bruker nurfedui titanbar atlas critline perl unit frames og muligens discord action bars (eller så er det nurfed sine bars) Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 noen som har noen forlag til gode exp-bar mod'er? må ha støtte for å flyttes og kunne vise rested. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Her er min UI: 5558665[/snapback] Du burde flytte Perl unitframse'ene litt til siden og ikke ha dem helt inn til siden. Du flytter dem ved å skrive /perl unlock . Du kan også skrive /perl menu for å få opp en nyttig meny. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du burde flytte perl unitframsene dine. Noen av de stikker utenfor skjermen. Skriv /perl unlock så kan du flytte de hvor du vil. Skriv /perl lock så låser du de igjen 5557670[/snapback] Den som viser meg mener du? Har plassert den der for jeg vet som oftest hvilken lvl jeg er. 5558242[/snapback] Skriv /perl menu så kommer det opp en my der du kan fjerne det uansett Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Her er da mine Interfaces.. Noen vil si at de er rotete, men jeg liker de slik =) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Her er min. Først og fremst Gypsy_Mod som endrer utsende her. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Wilzoo hadde helt rett, med unntak av at jeg bruker Nurfed sine Action bars. Kan prøve det du sier Kjobben, så ser jeg om det er bedre Det jeg kunne tenkt meg var å flytte på Chat vinduet. Har MoveAnything, men får ikke rikket på Chat mens Combat Log kan jeg flytte hvor jeg vil. Endret 6. februar 2006 av Xtra Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Wilzoo hadde helt rett, med unntak av at jeg bruker Nurfed sine Action bars. Kan prøve det du sier Kjobben, så ser jeg om det er bedre Det jeg kunne tenkt meg var å flytte på Chat vinduet. Har MoveAnything, men får ikke rikket på Chat mens Combat Log kan jeg flytte hvor jeg vil. 5562411[/snapback] Høyreklikk på vinduet og press "unlock window" Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) her er min UI. Jeg bruker GypsyMod. Mitt nøkkelord er.. ehm.. STIL! Før hadde jeg ikke baren til høyere, men jeg innså at jeg ikke kunne åpne baggen og trykke på <P> hele tiden. Det bildet er tatt på en laptop, så jeg må forstørre alt for at iconene skal kunne trykkes på med pekeren. Men på en PC med stor sjerm, blir acrionbaren, chat boxen og targetet mye midre i forhold til størrelsen på skjermen. da blir det en følelse av at det er et slags kontrollpanel. Endret 19. september 2023 av TSP fjernet bilde Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Måtte teste noe nytt Edit: Updata litt Endret 7. februar 2006 av DeeTee Lenke til kommentar
TRS Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 da får du jo også fortelle litt om hvilke addons det er ser pent ut. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Så StarCraft inspirert ut Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3268 Der har du det som trengs for å mekke den DeeTee har:o Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Dvs. jeg bytter UI veldig snart til den, ja Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Måtte teste noe nytt Ser nice ut men syns eg kan huske at å forandre mini mappet (fra runding til firkant i dette tilfelle) er ikke lov. Kan være eg husker feil tho =| Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Her er min UI: 5558665[/snapback] hvordan fikk du til hp/mana bar som du bruker der? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Måtte teste noe nytt Ser nice ut men syns eg kan huske at å forandre mini mappet (fra runding til firkant i dette tilfelle) er ikke lov. Kan være eg husker feil tho =| 5567006[/snapback] Ser ikkeno mer av mappet fordet - du bare endrer utseende på det. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 min ui 14 tegn rallarallh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå