wise™ Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvorfor har du så stor scale, Rosh? Mener, FuBar skrifta di er evig stor, samme med buff-bar og KTM. Tips her; ta vekk portrait på target of target, og target of target of target, og skaler de mindre, så tar det ikke opp så stor plass. Kan hende det bare er meg, men jeg liker å ha litt plass så jeg kan se andre ting en bare UI'n :wink: Lenke til kommentar
Rosh Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvorfor har du så stor scale, Rosh? Mener, FuBar skrifta di er evig stor, samme med buff-bar og KTM. Tips her; ta vekk portrait på target of target, og target of target of target, og skaler de mindre, så tar det ikke opp så stor plass. Kan hende det bare er meg, men jeg liker å ha litt plass så jeg kan se andre ting en bare UI'n :wink: 8733875[/snapback] Tot er annerledes i raids og grupper etc, + skrifta er pga at jeg sitter langt unna skjermen og har dårlig syn, er greit med plass å se på den UIen, ser ganske "sammenklemt" der men det er pga skjermen min er mye større enn det er der, så bildene blir trukket sammen litt hehe, og KTM er stor pga det er så irriterende å se hvilken % du ligger på i KTM etc, viser ikke andre enn meg selv på ktm så det tar ikke opp no plass Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Snekra sammen no greier nå istad, AG, Bartender, eePanels, FuBar og simpleMinimap. Skulle ha kunne flytta på der hvor buffene vises, noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Endret 29. mai 2007 av KompleX Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Her er min, "typisk" Photek UI Beklager stort bilde =O 8733055[/snapback] Du kan fjerne den "buffs and tracking" vet du? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 MoveAnything, evt laste ned en erstatning. (ElkBuffBar f.eks) Lenke til kommentar
Rosh Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Her er min, "typisk" Photek UI Beklager stort bilde =O 8733055[/snapback] Du kan fjerne den "buffs and tracking" vet du? 8734658[/snapback] yeees=) its now called "My buffs, my buffs, my lady little buffs" Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som kan laste opp rogueversjonen? Det hadde vært ypperlig. 8729959[/snapback] Shizzle, folk er på skolen. Jeg har lasta opp min Rogue-versjon på curse nå. http://www-en.curse-gaming.com/downloads/details/7895/ Happy? Kan sikkert brukes med andre klasser også. 8731679[/snapback] Hvilken oppløsning ingame er denne UIen ment for? Prøvde den i 1024x768 (siden skjermen på denne bærbare datamaskinen ikke takler mer), og da så det ikke til å fungere særlig bra. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som ville ha pitbull frames'a mine? synes pitbull er bedre en ag_unitframes, kan konfigurere litt mer:) here it is: http://www2.egge.vgs.no/~lire/pitbullframes.rar Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 @ Rosh: Du er vel ikke Roshere fra Paparazzi på balnazzar? Mitt UI Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 @ Rosh: Du er vel ikke Roshere fra Paparazzi på balnazzar? Mitt UI Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8737369[/snapback] Pent, alt jeg kan si, likte det:D Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 8740698[/snapback] Tipper han som rolla mot deg der ble relativt sur? ^^ Lenke til kommentar
Snak3 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tipper han som rolla mot deg der ble relativt sur? ^^ Vil nok tro at det stemmer veldig Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Til nå så har jeg fått til dette, men er langt fra fornøyd. Synes at jeg har alt for liten plass på skjermen. Håper det er noen her som kunne gi noen tips til plasseringer av action bars og tool-bars (den med character sheet, talents osv.) + pet action bar. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tullut, lag hele skiten på nytt, evt. last ned noe ferdig. Rotete, uoversiktelig og mangelfullt imo. Kanskje Necrosis eller lignende kunne frigjort noe plass. Ser også at du har healthstones der, prøv Autobar. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Jeg brukte ei pakke før patchen, og ikke en dritt funka skikkelig. Har halveis fått til dette etter en del kluss. Trenger litt mer arbeid før jeg er helt fornøyd. Solo combat mode. Endret 30. mai 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 hehe ok, men hvor legger bildene seg da? Finner dem ikke igjen på maskina. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Åpne paint -> lim inn -> lagre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå