TOO TRILL Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Den er incompatible... Faber kan du laste opp hele DART mappa di? Endret 13. mai 2007 av St.Matias Lenke til kommentar
amarios Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Her finner du DUF, DART og DFM for WoW 2.0+ Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Nå er det vel heller DART teksturen han leter etter. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Riktig, TomFu. Jeg skjønte heller ikke bæret av DART^^. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Riktig, TomFu. Jeg skjønte heller ikke bæret av DART^^. 8603009[/snapback] hehe, søk etter nokas ui på curse gaming, og lån dart mappa hans/hennes så går du ingame å trykker /dart og loader noka settings Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Mitt nye UI. Blei litt inspirert av TomFu ja. Edit: Noen som veit hvordan jeg kan flytte casting baren min? Endret 14. mai 2007 av MrSkatun Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 orker ikke liste opp alle addons nå... 5352253[/snapback] hva heter den addonen hvor du kan se din egen char nede i høyre jørnet i full person? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 ahh.. står sikkert noen bra actionbar addons inne på topicen her.. men det er jo over 100 sider:P noen anbefalinger? og en ting til... har noen andre en annen forklaring på hva addons er, uten om at det endrer UI/interface.. har litt problemer med å forklare det;) takk på forhånd;) Axl F Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) hva heter den addonen hvor du kan se din egen char nede i høyre jørnet i full person? 8612826[/snapback] Zuxana Model Citizen. (ZMobDb advanced) http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=5533 ahh.. står sikkert noen bra actionbar addons inne på topicen her.. men det er jo over 100 sider:P og en ting til... har noen andre en annen forklaring på hva addons er, uten om at det endrer UI/interface.. har litt problemer med å forklare det;) takk på forhånd;) Axl F 8620147[/snapback] Action bar addons: Bartender3 - Godt ace2 alternativ, med det meste du trenger. http://files.wowace.com/ Bongos - ganske likt som bartender3, vet ikke så mye om denne. Trinitybars - Mye minnebruk, masse alternativer, avansert.. Addons kan vel defineres til små moduler som kan hjelpe deg til å nyte spillet mer, eller å hjelpe deg i det du måtte finne på å trenge hjelp til i spillet. Forbedringer rett og slett.. Endret 15. mai 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Er det en addon som viser peten slik som Zuxana Model Citizen? Og hvor skal jeg legge dem? og Hvordan? Endret 15. mai 2007 av SIAS Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er det en addon som viser peten slik som Zuxana Model Citizen? Og hvor skal jeg legge dem? og Hvordan? 8622513[/snapback] Zuxana model citizen viser også pet afaik.. Du legger (unzipper) den i \\World of warcraft\Interface\Addons Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Er det en addon som viser peten slik som Zuxana Model Citizen? Og hvor skal jeg legge dem? og Hvordan? 8622513[/snapback] Zuxana model citizen viser også pet afaik.. Du legger (unzipper) den i \\World of warcraft\Interface\Addons 8622808[/snapback] Sorry:( Fikk det til men hvordan flytter jeg dem? Endret 16. mai 2007 av SIAS Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Er det en addon som viser peten slik som Zuxana Model Citizen? Og hvor skal jeg legge dem? og Hvordan? 8622513[/snapback] Zuxana model citizen viser også pet afaik.. Du legger (unzipper) den i \\World of warcraft\Interface\Addons 8622808[/snapback] Sorry:( Fikk det til men hvordan flytter jeg dem? 8625765[/snapback] Fra sida jeg linka: Mouse controls: (ZMC original) SHIFT Key + Left Mouse Button = Drag the bounding box around. SHIFT Key + Right Mouse Button = Resize the bounding box. CTRL Key + Left Mouse Button = Rotate and Zoom in on the model. CTRL Key + Right Mouse Button = Pan the model horizontally or vertically. (ZMobDB Advanced original) Right Mouse Button = Reflesh All Models. Endret 16. mai 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) ....Edit: Noen som veit hvordan jeg kan flytte casting baren min? .... Beklager for quote av meg selv, og samme spørsmålet igjen. Men er vel ingen som vet svaret? Hadde blitt veldig glad, da casting baren irriterer meg grenseløst. Bilde av UI er litt lenger oppe på siden. Endret 16. mai 2007 av MrSkatun Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 ahh.. står sikkert noen bra actionbar addons inne på topicen her.. men det er jo over 100 sider:P noen anbefalinger? 8620147[/snapback] Bartender3 med cyCircled Da får du fine glossy knapper Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) ....Edit: Noen som veit hvordan jeg kan flytte casting baren min? .... Beklager for quote av meg selv, og samme spørsmålet igjen. Men er vel ingen som vet svaret? Hadde blitt veldig glad, da casting baren irriterer meg grenseløst. Bilde av UI er litt lenger oppe på siden. 8630434[/snapback] Vet ikke om du tenkte uten addons / default casting bar, men du har et par gode alternativer i: CBRipoff - Casting Bar Ripoff (denne kommer i midten av skjermen når du installerer den) bare å dra den rundt når du kaster noe) - /cbr eCastingBar (ganske bra interface til konfigurering (brukervennlig)) - /ecb CBripoff på http://files.wowace.com eCastingbar på http://www.wowinterface.com Endret 16. mai 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 ....Edit: Noen som veit hvordan jeg kan flytte casting baren min? .... Beklager for quote av meg selv, og samme spørsmålet igjen. Men er vel ingen som vet svaret? Hadde blitt veldig glad, da casting baren irriterer meg grenseløst. Bilde av UI er litt lenger oppe på siden. 8630434[/snapback] Du kan bruke MoveAnything for å flytte på Blizzard UI. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Har nettopp lastet ned noen addons men skjønner ikke så mye.. Hvordan får jeg slike grå bakgrund som dere har oppe og nede? Tenkter da på tomfu sin. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Last ned DeuceCommander som legger seg på FuBaren. DeuceCommander gir en dropdown meny der du kan velge alternativer for de fleste ace2 addons. Skriv "/bar lock" for å kunne flytte på action bars. Endret 18. mai 2007 av TomFu Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Du kunne ikke tatt deg bryet og laste opp interface og wtf mappa di? Jeg sliter virkelig med dette, har aldri hatt noe annet en standar interface. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå