Honey Badger Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har tidligere postet UI'n min her, men mange synes at knappene ikke var samla godt nok (hadde akkurat installert nye addons, så det var kanskje ikke så rart. Så her er den ferdige UIen min, som jeg er fornøyd med Er åpen for tilbakemeldinger Og dersom noen vet om en cooldowncount til bartender hadde det vært fint. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 CoolDownCount (?) tror den heter noe sånt. Til UI'n din; den er grei den. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd med Ag_UnitFrames og kanskje eePanels med chats på også spells høyere opp. Burde kanskje også prøvd å stacke noen bars opp på høyre/venstre side av skjermen istedet for å samle alt nede (åpent og ryddig er fint). Ellers en helt grei UI, så lenge den funker å du klarer å spille med den er den jo helt ålreit, selvom den ikke er "eyecandy" for alle andre ;> Lenke til kommentar
Footy Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har tidligere postet UI'n min her, men mange synes at knappene ikke var samla godt nok (hadde akkurat installert nye addons, så det var kanskje ikke så rart. Så her er den ferdige UIen min, som jeg er fornøyd med Er åpen for tilbakemeldinger Og dersom noen vet om en cooldowncount til bartender hadde det vært fint. 8573307[/snapback] Stor forbedring her fra forrige... vet ikke om jeg hadde behold dmg meeter slik.. Ellers kan jeg annbefale "Omni CooldownCount" (OmniCC).... Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har tidligere postet UI'n min her, men mange synes at knappene ikke var samla godt nok (hadde akkurat installert nye addons, så det var kanskje ikke så rart. Så her er den ferdige UIen min, som jeg er fornøyd med Er åpen for tilbakemeldinger Og dersom noen vet om en cooldowncount til bartender hadde det vært fint. 8573307[/snapback] Stor forbedring her fra forrige... vet ikke om jeg hadde behold dmg meeter slik.. Ellers kan jeg annbefale "Omni CooldownCount" (OmniCC).... 8574236[/snapback] Jeg vet ikke men funker OmniCC med BarTender? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg vet ikke men funker OmniCC med BarTender? 8574882[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Mye bedre nå ja! tips: KTM kan gjøres mye mindre. Altså den kan "vokse" etter hvor mange folk den registrerer. ingen vits i å ha den så stor. Fargene kan og gjøres litt mer Perl/Bartender vennlige på både KTM og Damgemeter. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har bare oppe KTM i party's og raids, så jeg bruker dem egentlig ikke så mye Lenke til kommentar
Faber Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Min warrior ui, og priest ui:) Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Litt mere ryddig enn mitt forrige Endret 10. mai 2007 av Xmir Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Her er mitt, føler fremdeles at jeg kan spare litt plass på f.eks kart og så videre for å fjerne det fra Blizzard. Ønsker ikke kommentarer på hvor jeg har spells. Jeg har ryddet litt der slik at jeg har plass til fremtige spells, og consumeables nede till høyre. Andre kommentarer er velkommne. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Zuthek Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Får vel poste min jeg å ^^ btw, sjekk antall HP for en lvl 59 warrior o.O Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ikke spesielt mye med litt outlands greens. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Min warrior ui, og priest ui:) 8580533[/snapback] Hva bruker du for å adde texture? Jeg tittet litt på eePanels men der har du vel ikke samme mulighet. Endret 12. mai 2007 av Sti4n Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Min warrior ui, og priest ui:) 8580533[/snapback] HVordan får du det mønstret rundt kanten på warrioren? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Går ut i fra at det DART. 8599588[/snapback] det er nok dart ja:) 1poeng til deg:P Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Går ut i fra at det DART. 8599588[/snapback] det er nok dart ja:) 1poeng til deg:P 8600652[/snapback] Har du laget texture selv eller er det en side eller en pakke av noe slag med textures? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) JEg søkte etter DART (DiscordArt), men fant ikke det mønsteret. gief link plixplox Endret 13. mai 2007 av St.Matias Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 JEg søkte etter DART (DiscordArt), men fant ikke det mønsteret. gief link plixplox 8600694[/snapback] Discord Mods Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå