3000 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 har lyst til å lage et team (clan) med halo2 spillere her, trenger noen norske i listen min alltid hyggelig med noen landsmenn på laget sitt :!: er ikke akkurat den proffeste i halo men digger spillet spiller halo ganske ofte så å være med i en litt aktiv clan der vi kan utfordre andre litt hadde jo vært fett mitt xbox-live nick er "stoony360" legg ditt nick til her vist du vil være med Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) ja jeg er med!! Gamertag: Allyfist Endret 29. desember 2005 av Alper Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hehe, jeg er med jeg... desverre får jeg ikke ADSL før 2. Januar... Men dersom clanen ikke er "full" på det tidspunktet blir jeg i alle fall med Edit: Gamertag: Scyfher Endret 29. desember 2005 av Tøffli Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Deathie er down. Gamertag: x Death Claw x Hvis dere sender FR, så si i meldingen at dere er her fra forumet, da jeg pleier å slette de fleste FR jeg får, grunnet at det er mange uinteressante folk jeg har spilt mot i tidligere matchmaking games. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 flott! vi er nå sånn værtfall 5 i clanen :!: fler skal det bli! foresten hvor mange må vi være for å spille clan match mot andre? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Kan bli me eg Ikkje det at eg er så god men... Gamertag: Austevik Lenke til kommentar
3000 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 en moderator kan egentlig bare stenge denne tråden da eg har meldt meg inn i en annen clan (vallhall).. mener alle som er oppført her har fått clan invite te den nye clanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå