Blåbær Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Sjekket nettbutikkene, ingen som skriver noe om den. Men om jeg husker riktig så skulle ikke alle fargene lanseres i norge. Men er du skikkelig keen på spilleren så er det alltid et alternativ å importere spilleren. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Akkurat det Steve Jobs sa for snart et halvt tiår siden er svært lite representativt for dagens iPoder, jeg skjønner at det var en spøk fra din side, men den var faktisk dritt. Den hadde superspisse kanter og hadde en tykkelse lignende Creative sin siste Jeg skjønner godt at han sa det han sa! 5373826[/snapback] Det står i artikkelen at den er fra 02.01.06 da. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Synes denne artikkelen reflekterer godt hvor du bør ende opp: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article523573.ece Jeg fikk ihvertfall ikke mindre lyst på Vision: M etter å ha lest den. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Akkurat det Steve Jobs sa for snart et halvt tiår siden er svært lite representativt for dagens iPoder, jeg skjønner at det var en spøk fra din side, men den var faktisk dritt. Den hadde superspisse kanter og hadde en tykkelse lignende Creative sin siste Jeg skjønner godt at han sa det han sa! 5373826[/snapback] Det står i artikkelen at den er fra 02.01.06 da. 5380207[/snapback] Omg. Steve Jobs refererer til den første iPod prototypen. Den FØRSTE. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Akkurat det Steve Jobs sa for snart et halvt tiår siden er svært lite representativt for dagens iPoder, jeg skjønner at det var en spøk fra din side, men den var faktisk dritt. Den hadde superspisse kanter og hadde en tykkelse lignende Creative sin siste Jeg skjønner godt at han sa det han sa! 5373826[/snapback] Det står i artikkelen at den er fra 02.01.06 da. 5380207[/snapback] Omg. Steve Jobs refererer til den første iPod prototypen. Den FØRSTE. 5382305[/snapback] Litt sent og komentere det nå kanskje....? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hva er det du preiker om? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 At den første Ipod`en var noen dritt. Er jo ganske lenge sidne den kom... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hadde du faktisk hatt litt leseforståelse, eller faktisk bare hadde lest artikkelen hadde du skjønt at disse uttalelsene var noe Steve Jobs sa rett før han skulle presentere den FØRSTE iPoden. En medarbeider skrev da et memoar av dette og publiserte nå dette i bloggen sin. Edit: For ordens skyld var dette da han presenterte prototypen. Jeg gjetter sånn ca. at dette var 5 år siden. Endret 4. januar 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Nå har Vision:M dukket opp i produktlistene til komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317053&cks=PRL Endret 5. januar 2006 av håvard87 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det er også en test av den i den nyeste utgaven av hjemmepc, fikk en femmer pga mangeler kort leser og at den fort får riper på skjermen som er av myk plasst, men den er ikke lngt unna sekser Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 mangler kort leser Hve mente de med dette? Vi snakker jo her om en HDD-basert media-avspiller. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 "... får fort riper i skjermen som er av myk plast" :haha: Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 mangler kort leser Hve mente de med dette? Vi snakker jo her om en HDD-basert media-avspiller. 5387919[/snapback] At det ikke er minne kort leser, sånn at du kan laste over bilder og shit fra digitalkameraet... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) [At det ikke er minne kort leser, sånn at du kan laste over bilder og shit fra digitalkameraet... OK. Men dette er vel tross alt ikke en så veldig stor mangel uansett. Har man bruk for bildene på mp3-spilleren er det jo bare å overføre med PC. Btw. Genial signatur du har "thomas ll" Endret 5. januar 2006 av håvard87 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) [At det ikke er minne kort leser, sånn at du kan laste over bilder og shit fra digitalkameraet... OK. Men dette er vel tross alt ikke en så veldig stor mangel uansett. Har man bruk for bildene på mp3-spilleren er det jo bare å overføre med PC. Btw. Genial signatur du har "thomas ll" 5388998[/snapback] Takker så meget Denne engelske nettbutikken får den inn i alle fargene til mandag... Det er 3 butikker som har spillerne inne på lager. Denne, denne og denne Endret 5. januar 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Video faktisk, noe så harry. Zen Neon er den kuleste hittil. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Video faktisk, noe så harry. Zen Neon er den kuleste hittil. 5390141[/snapback] Video harry? ser ikke det harry`e i det jeg men.... (bare meg eller?) Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Video faktisk, noe så harry. Zen Neon er den kuleste hittil. 5390141[/snapback] Video harry? ser ikke det harry`e i det jeg men.... (bare meg eller?) 5390326[/snapback] Kan da ikke være noe kos å se på en film på en bitteliten skjerm? Lenke til kommentar
Unique- Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg har også lurt på Ipod video, tenkte faktisk jeg skulle kjøpe den nå! Men så kom Zen Vision:M. Da begynnte jeg å lese på tester, og de sier at Creativ'n skulle vere bedre. Og rådet oss til å kjøpe den istedet! Så jeg lurer på om jeg skal vente(og håpe på at Ipod kommer med en enda bedre spiller ) For noe er bra med Zen og noe med Ipod. Zen: mye større en Ipod Ipod: Dårligere batteritid, og dårligere skjerm. Noen som kanskje ville anbefale psp? Veninnen min har fått den, og den er jo litt kul:)? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 "... får fort riper i skjermen som er av myk plast" :haha: 5387991[/snapback] En kompis hadde en japansk spiller, med linux på(root mappe og sånt) Skjermen knuste, fordi det var mjukplast.. [At det ikke er minne kort leser, sånn at du kan laste over bilder og shit fra digitalkameraet... OK. Men dette er vel tross alt ikke en så veldig stor mangel uansett. Har man bruk for bildene på mp3-spilleren er det jo bare å overføre med PC. Btw. Genial signatur du har "thomas ll" 5388998[/snapback] Er første ipoden da, 5 år siden elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå