pxK Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Om dere ska bruke vann avkjøler på CPU og GPU bruk gjerne 2 radiatorer, en mellom cpu'en og Gpu'en. det vil si d at blir bedre kjøling på gpu håper noen tok nytte av d her sånn ska d være me 2 radiatorer: Pumpe + Radiator + Cpu Kjøleblokk + Radiator + Gpu kjøleblokk. og vanntank til slutt:P Endret 29. desember 2005 av PoG Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det vil si mye job å da Jeg har bare en plass til radiator, og det er bak hvor det nå står en 12*12 vifte :/ Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 jeg har en dual radiator til cpu og en enkel til gpu og chipsett... Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 jeg har en dual radiator til cpu og en enkel til gpu og chipsett... 5353591[/snapback] okei og kossn temp har du på cpu'n da? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Til alle som har lest\leser dette emne'et det kan hende at det ser ut som jeg skriver dialekt eller har en del skrive feil dere kan bare klage til meg om det e noe dere ikke forstår er jo bare 15år gammel (snart 16 ) skal prøve å skrive bedre nå (hadde æ noen skrive feil der, så vær så snill og si fra ) har prøvd å ordne problemet men det er ikke så lett for meg siden det er mine feil bare rett mine skrive feil om nødvendig Endret 29. desember 2005 av PoG Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Bedre med en stor en enn 2 små. Sparer plass og slangekrøll. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AC31015&mcat=14s265 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=AC31035&mcat=14s265 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Bedre med trippel Blir jo bare stress med så mange radiatorer rundt om kring spør du meg Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Bedre med trippel Blir jo bare stress med så mange radiatorer rundt om kring spør du meg 5356157[/snapback] nja,bare ta deg god tid så blir det sikkert bra og kansje litt kult Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Må bare spørre Det er vel ingen nytte av det her er det? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 jeg har en dual radiator til cpu og en enkel til gpu og chipsett... 5353591[/snapback] okei og kossn temp har du på cpu'n da? 5354933[/snapback] CPU : 27 grader idle, har ikke testet load ennå. GPU : 31 grader idle Chipsett : 31 grader idle... Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 hm,hadde samme temp med min gamle Bigwater + den prossesoren var overklokket har du overklokka? vis ja så: kossn prossesor og kor mye ? Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er det noen som har testet om det er bedre effekt på dette oppsettet: radiator - cpu - radiator - gpu - nb enn dette? radiator - radiator nr 2 - cpu - gpu - nb Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 hm,hvem vet, kansje jeg tester vis jeg kjøper vann avkjøler. godt nyttår! Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Må bare rette på temperaturene jeg la ut i går...Var ikke riktig, nå som jeg har fått kjørt det litt så er tempen slik: CPU : 22 grader idle GPU : 31 grader idle Chipsett : 27 grader idle.. Jeg har dette systemet : pumpe - radiator - cpu - radiator 2 - chipsett - gpu Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Men bare så det er sagt så er idle-temperaturer relativt håpløse som noen referanse. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 PoG: Ikke for å ta fra deg noen illusjoner nå, men jeg tror nok at den påstanden er litt drøy. Det finnes jo mennesker som har holdt på med slike ting i en årrekke, og som nok forlengst har funnet ut at dette ikke er tilfelle. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 PoG: Ikke for å ta fra deg noen illusjoner nå, men jeg tror nok at den påstanden er litt drøy.Det finnes jo mennesker som har holdt på med slike ting i en årrekke, og som nok forlengst har funnet ut at dette ikke er tilfelle. 5363790[/snapback] hehe,hadde ikke kjøling på gpu da bare på cpu'n og tempen den holdt seg på 29 og 34 max Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Er enig med skrue der.. Og meiner at om ein har radiator nr2 forran GPU stadenfor rett etter den første radiatoren..Så kommer det ikkje til å ha noko å sei for slutt temperaturen på vannet. Einaste ein oppnår, er at CPU blir litt varmare, og GPU litt kaldere..Og er det ønskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå