RastaXP Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jau, god aften. Ser at Alcohol og Deamon bruker SCSI drivere. Om man installerer de på en og samme maskin, blir det da kludder. Installerte Deamon med Alcohol oppå på den forje partisjonen, det ble bare kludder. Men Alchol under Deamon, går det? Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kanskje litt OT, men jeg ser ikke helt poenget med å ha begge deler innstallert... Klarer deg finfint med bare Alchohol. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det går bra å ha begge instalert... Jeg hadde det en stund fordi jeg aldri gadd å avinstalere daemon tools.. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Kjører begge deler på 2 maskiner og det er ikke noe problemer med det. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Grunnen til at jeg skal ha de på samme maskin, er at Alcohol til tider er litt tregt og tungvint. Til dere som har det på en og samme maskin: Gjelder dette de nyeste, Deamon Tools 4.0 og Alcohol 1.9.5.3105? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå