Gå til innhold

Noen som vet om denne vann avkjøleren er noe bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du vil ha svar, prøv med norsk språk i  topic og linker som fungerer.

Hjelper ofte også og skrive kva kabinett du har.

Om den er bra eller ikkje aner eg ikkje, men den har vel sine begrensinger den også

5351928[/snapback]

linken fungere jo og nu kan du se kabinette mitt + ka mener du med norsk språk i topic, e vel norsk det der.

Lenke til kommentar

Til alle som har lest\leser dette emne'et :)

det kan hende at det ser ut som jeg skriver dialekt eller har en del skrive feil :dontgetit: dere kan bare klage til meg om det e noe dere ikke forstår :) er jo bare 15år gammel (snart 16 :) ) skal prøve å skrive bedre nå :) (hadde æ noen skrive feil der, så vær så snill og si fra :) ) har prøvd å ordne problemet men det er ikke så lett for meg siden det er mine feil :thumbdown: bare rett mine skrive feil om nødvendig :) hva vist mange skrive feil her og jeg beklager så mye.

Lenke til kommentar
Om du vil ha svar, prøv med norsk språk i  topic og linker som fungerer.

Hjelper ofte også og skrive kva kabinett du har.

Om den er bra eller ikkje aner eg ikkje, men den har vel sine begrensinger den også

5351928[/snapback]

linken fungere jo og nu kan du se kabinette mitt + ka mener du med norsk språk i topic, e vel norsk det der.

5353318[/snapback]

Ja, nå ja. Blei bra no.

Men er det eit sånn tsunami kabinett?

Ser jo ut som du kan sette den kjølern der som du har den vifta i dag. Da vil du jo få varmen rett ut av kabinettet og tempen vil synke i kassen din.

Finn gjerne link til kabinettet ditt fra komplett eller anna webshop.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...