L@sse Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Til alle dere som sitter oppe nå på natta, Hva er det dere driver med da? Sitter dere og leser alle de rare og morsomme innlegga her på forumet, eller hva gjør dere? Selv sitter jeg og chatter med et par venner, samtidig som jeg leser de ulike teoriene om hva som skjer etter døden osv Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hmm, spiller nordic mafia, leser forum, og spiller CS. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Pleier og fyre opp cs. Etterhvert så hopper jeg inn på hw, og leser litt her. Setter på litt musikk og redigerer bilder i photoshop. Skumleser igjennom vg og db, før jeg hopper i loppekassa og ser en seig film, eller Sonen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Går i MSN, IRC, forum, diverse surfing av ymse nettsider, torrentsøk og slikt. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Vet jeg burde ha sovet. Orker bare ikke lissom Henger på forumet her og leser ting. Snakker med andre våkne folk på irc og sånt. Faen eg vil sove, men er ikke trøtt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det går i Nordic mafia, også hw da..Fint å kombinere det.. Fyrer i gang ei kule cs i løp av natta da... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 gadd ikke sove... så jeg sitter her isteden Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 leser om elektronikk og kobler litt av og til Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jobb, CS, MSN, Ventrilo, torrents, musikk, filmer og Simpsons. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Ligger i sengen med laptopen på fanget og surfer på nett. Henger på forumet, ser på TV, ser trailere og leser nyheter, artikler og tester på hw. Er jo natt, men gidd ikke å sove enda... Endret 29. desember 2005 av resn Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jobber ræva av meg.... Det vil si at jeg er såkalt "sovede vakt"... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 -Sitter her på forumet -Lærer meg kvantefysikk -Spiller wannabe Planetarion med 30 sec ticks -Spammer forumet på HamarUngdom.no (makan til latterlig fjortiss-forum skal man lete lenge etter btw) -Surfer babes -Spiller Guild Wars -Sitter på MSN Messenger -Laster ned dritt -Hører på musikk -Ser på anime Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) bra tråd! burde være en slik en for hver kveld som går Sitte akkurat nå på dass, driter litt faktisk. Sitter her å er amatør filosof, dama har slått opp. Sitter her å tenker på hva som skjer fremmover, om hun finner en ny en med en gang, eller om vi kan fortsette å være fuckfriends (som vi er for øyeblikket Er jo snart nyttårsaften, jeg trenger en å sove hos da! Men skal jeg gå på x en min eller finne ei ny? hvis jeg finner ei ny mister jeg garrantert x en som fuckfriend, å da kan det bli betraktelig lengre mellom hver sengekos. Noen forslag? tror jeg holder meg til x en foreløpig Tror nesten jeg skal gå av doen å sette meg i badekaret! Er sikker mer avslappende. Edit: Glemte å si at jeg faktisk er litt trist fordi dama gikk fra meg, fikk ikke det frem i den opprinnelige posten. Endret 29. desember 2005 av citric Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 spiller bf2 sf msn later ned Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Lykke til, citric Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 SO4 er jo stedet der man forteller om slikt da. men jeg skal legge meg nå, så godnatt til dere der ute. Lenke til kommentar
toregro Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 spiller poker for det meste Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 SO4 er jo stedet der man forteller om slikt da. men jeg skal legge meg nå, så godnatt til dere der ute. 5351451[/snapback] Jeg hadde faktisk helt glemt SO4! Blir vel SO4 de nærmeste nettene for meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg