Gå til innhold

Hva driver dere egentlig med?

L@sse

Anbefalte innlegg

Til alle dere som sitter oppe nå på natta,

Hva er det dere driver med da? Sitter dere og leser alle de rare og morsomme innlegga her på forumet, eller hva gjør dere?

Selv sitter jeg og chatter med et par venner, samtidig som jeg leser de ulike teoriene om hva som skjer etter døden osv :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Sitter her på forumet

-Lærer meg kvantefysikk

-Spiller wannabe Planetarion med 30 sec ticks

-Spammer forumet på HamarUngdom.no (makan til latterlig fjortiss-forum skal man lete lenge etter btw)

-Surfer babes

-Spiller Guild Wars

-Sitter på MSN Messenger

-Laster ned dritt

-Hører på musikk

-Ser på anime

Lenke til kommentar

bra tråd! burde være en slik en for hver kveld som går :)

Sitte akkurat nå på dass, driter litt faktisk. Sitter her å er amatør filosof, dama har slått opp. Sitter her å tenker på hva som skjer fremmover, om hun finner en ny en med en gang, eller om vi kan fortsette å være fuckfriends (som vi er for øyeblikket :wee: Er jo snart nyttårsaften, jeg trenger en å sove hos da! Men skal jeg gå på x en min eller finne ei ny? hvis jeg finner ei ny mister jeg garrantert x en som fuckfriend, å da kan det bli betraktelig lengre mellom hver sengekos.

Noen forslag? tror jeg holder meg til x en foreløpig :)

Tror nesten jeg skal gå av doen å sette meg i badekaret! Er sikker mer avslappende.

Edit: Glemte å si at jeg faktisk er litt trist fordi dama gikk fra meg, fikk ikke det frem i den opprinnelige posten. :cry:

Endret av citric
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...