Spykar Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 halloen! jeg lurte på om noen kunne anbefale noen sider om musikk som kanskje er litt www.imdb.com aktig liksom, bare at det gjelder musikk eller andre musikk anmeldelse- sider takker for svar Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Allmusic.com All music guide Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Allmusic.com All music guide 5351536[/snapback] Den han sa. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Norwegian Bandindex Amazon Edit: Og her finner du det meste som er gitt ut i verden på vinyl/cd Endret 29. desember 2005 av anth Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 var innom allmusic.com, meget god side med detaljert info om artistene Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Enig i at Allmusic er bra. Men når det kommer til norske artister, er det ikke mye å finne desverre. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Da betyr det at nordmenn ikke er flinke nok til å gi beskjed om nye utgivelser. AMG hadde forresten en forsideartikkel om Kaizers Orchestra tidlig i høst. Men skal man ned på norsk nivå, er det selvsagt at internasjonal ekspertise ikke har så god oversikt som norsk ekspertise. Derfor anbefaler jeg den meget gode siden Norwegian Bandindex. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Allmusic kan desverre være nøyaktige, husker å ha lest at fks. Nightwish ble kategorisert som black metal. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Nightwish på amg: Genre: Rock Style: Heavy Metal, Goth Metal, Symphonic Black Metal, Progressive Metal Moods: Theatrical, Menacing, Malevolent De bruker ikke sjangerinndeling konkret... Det kan selvsagt forekomme mange feil der, men så må man også tenke over hvor stor databasen deres er. Allmusic har et hav av informasjon, og er uten tvil det beste popularitetsmusikkbiblioteket som eksisterer på kloden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Beste stedet for elektronisk musikk. http://www.discogs.com/ Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Da betyr det at nordmenn ikke er flinke nok til å gi beskjed om nye utgivelser. 5352772[/snapback] Hjelper ikke alltid å gi beskjed heller På allmusic.com så søkte jeg for et par måneder siden på Thomas Dybdahl. Der var det nesten ikke noe informasjon om han så jeg trykker på "Corrections to this Entry?". Og fylte ut masse informasjon jeg fant på hjemmesiden hans, om han. Skrev også inn kilder. Selv om jeg sente dem dette, skjedde det ikke noe med det Takk for linken til Norwegian Bandindex forresten Endret 29. desember 2005 av manamind Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 www.last.fm (er en bra musikkside) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Saken i signaturen min er finfin til opplysning om elektronisk musikk. Endret 29. desember 2005 av sluffy Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Og hvis folk trenger en internettradio på jobb e.l. som spiller _din_ musikk: http://www.pandora.com/ Genialt prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå