hans A Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Er det bare meg som får error på w2k sin update? Windows update finner de oppdateringene jeg trenger men jeg får en error (Med beskjed om at jeg kan kontakte dem eller....) når jeg prøver å laste ned programmene. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Vanlig feil med w2k sp3. Slett iuctl.dll og iuengine.dll fr winntsystem32 folder og prøv igjen. :smile: Lenke til kommentar
hans A Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Mulig feilen ligger der. Jeg tok en ren innstall med w2k (inkl sp2) Og innstalerte SP3 før jeg logget meg på windows update. Så jeg tok en NY ren inst. av w2k og gikk rett inn på windows update. Da fungerte det helt fint. Så innstalerte jeg SP3. Man kan med andre ord ikke kjøre SP3 før, men bare etter... Lenke til kommentar
Trønder1 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Er det noen som vet når den norske SP3 av Win 2k kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå