supernapa Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Nå trenger jeg hjelp her! Jeg har en stykk PC som er tilkoblet internet vha WLAN har også nettverkskort for kabel i pc har en EZ Switch fra SMC og 2 stykk nettverkskabler som er identiske i begge ender. Utfordringa er å få stillt inn min XBOX med chip og harddisk slik at jeg kan koble den på IRC osv.. Jeg får enkelt overført filer fra pc-HD til Xbox-HD ... men når jeg prøver å koble meg til irc via xboxen så skjer det ingenting... Lenke til kommentar
sebastiane Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 koble den opp på internett via nettverkskabel og prøv deg fram. det er mitt tips. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Du må slå på DHCP (altså ikke bruke statisk linje) og koble til router eller switch. Har ihvertfall ikke klart å koble til nett med min uten DHCP (får ip automatisk). Lenke til kommentar
sebastiane Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Men hvordan få den live gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå