enternamehere Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei! Pc'en min fryser seg under spilling. Problemet oppstod etter at jeg kjøpte meg en ekstra RAM brikke og nytt grafikkort. Oppsettet mitt er: AMD Athlon 64 2800+ 2x512mb RAM en hd 2x cd rom xfx geforce 6600gt 128mb 1 vifte Strømforsyningen er en som fulgte med dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113046&cks=PRL På tide å bytte ut strømforsyningen? Har hatt den i et år og et par måneder. Hvis det ikke er psu, har noen peiling på hva det kan være? Svar mottas med takk! Lenke til kommentar
gxi Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Beklager... jeg bare MÅ (ikke ta det personlig, men regn det som at jeg sier det til Q-Tec): HAHAHA Ja. Det er PSUen. Kjøp ny, og styr langt unna Q-Tec. Den PSUen i det kabinettet klarer nok bare en reell effekt på ca. 230-250W. Lenke til kommentar
enternamehere Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Ok, takker for svar, går nå til innkjøp av ny psu . Noen anbefalinger, tenker meg en prisklasse på 500 til 800 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå